پیش فروش خودروهای « بیسو » از جانب سیف خودرو آغاز می شود

پیش فروش خودروهای سیف خودرو آغاز می شود
شرکت سیف خودرو به عنوان نماینده رسمی کمپانی بیسو چین در ایران قصد دارد تا دومین حضور نمایشگاهی خود را در شهر مشهد تجربه کند. همچنین طبق برخی شینده ها، شرکت سیف خودرو برخی محصولات بیسو را در نمایشگاه مشهد ۹۷ برای فروش آماده می کند و مشتریان می توانند نسبت به پیش خرید خودروها اقدام کنند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

آن طور که برخی منابع اعلام کرده اند، شرکت سیف خودرو بعد از دومین دوره از نمایشگاه خودرو تهران شهر آفتاب در سال ۱۳۹۶، برای تولید خودروهای بیسو وارد خط تولید مرتب خودرو واقع در جاده مخصوص تهران شد و حال قرار است که به زودی دو مدل این برند تازه کار چینی به صورت مونتاژ داخل به دست مشتریان ایرانی برسد. البته برخی از شنیده ها خبر از آن می دهند که تعدادی از خودروهای بیسو در ایران به مرحله پیش فروش رسیده است. اما در حال حاضر هیچ شرایط فروشی از جانب سیف خودرو در سایت رسمی این شرکت وجود ندارد.
شرکت سیف خودرو در نمایشگاه مشهد امسال گویا پیش فروش بیسو T5 و بیسو T3 را آغاز می کند. هنوز مشخص نیست که این شرکت چه قیمتی را برای دو کراس اوور چینی خود انتخاب کرده است. اما با توجه به ابعاد خودروهای معرفی شده، احتمال دارد که بیسو T5 با قابلیت عرضه به عنوان یک کراس اوور ۷ نفره در رده محصولاتی چون بی وای دی S7 و جک S7 به بازار عرضه شود و قیمتی فراتر از ۱۶۰ میلیون تومان را تجربه نماید.
پیش فروش خودروهای سیف خودرو آغاز می شود
بیسو T3 نیز با توجه به ابعاد و اندازه و همچنین مشخصات دیگر با خودروهایی چون جک S3، چانگان CS35 ، هایما S5 توربو و هاوال H2 رقابت می کند. این خودرو هم به احتمال زیاد با قیمتی کمتر از ۱۲۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد.
بیسو T5 به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۵۰ اسب بخار با گشتاور ۲۱۵ نیوتون متر مجهز است و توان آن از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته به چرخ های جلو می رسد. همچنین بیسو T3 پیشرانه ۱.۳ لیتری توربو ۱۳۳ اسب بخار با گشتاور ۱۸۶ نیوتون متر دارد و توان آن با یک جعبه دنده اتوماتیک به چرخ های جلو می رسد.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.