پنج ویدئو برتر از پورشه 911 GT2 RS

پنج ویدئو برتر از پورشه 911 GT2 RS
کمپانی پورشه با برنامه Top5 Episode برگشته است و ما هم در نظر داریم تا این ویدئوها را با شما به اشتراک بگذاریم و چند اسکرین‌شات از آنها بگیریم، زیرا این خودرو، خودرویی رکورد زن به نام GT2 RS است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

برای خاص‌تر شدن، ویدئو به پنج ویژگی خاص خودرو اشاره می‌کند که برای بهتر نشان دادن آنها از راننده برجسته‌ای به نام Lars Kern به عنوان راوی استفاده می‌کند، در ضمن ایشان راننده خودرو هم خواهند بود.

مثل همیشه ما قصد نداریم با حرف زدن راجع به ویدئو، ویدئو رو خراب کنیم. گرچه ممکن نیست این ویدئو خراب بشه. یکسری اطلاعات وجود دارند مثلاً وجود توری فولادی برای نگه داشتن اسپویلر جلو الزامی است یا وجود اگزوز های لوله کوتاه که طراحی آن از ماشین مسابقه‌ای ۹۳۵ الهام گرفته شده است که برای خیلی‌ها جذاب خواهد بود.


در هرحال، انقدر قفل شدن در جهت مخالف در این ویدئو وجود دارد که در فیلمهای ژاپنی نیست! و این همان چیزی است که همه ما دوست داریم ببینیم.
این ویدئو همچنین به ما یادآور شد که GT2 RS کاملاً با فیبرکربن مسلح شده‌است و امیدواریم همه بدانند که این خودرو از چه موتور خارق‌العاده ای در پشت خود استفاده می‌کند. موتوری ۳.۸ لیتری دو توربو که ۷۰۰ اسب بخار قدرت را فقط به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند که این قدرت مسئول به حرکت درآوردن وزنی ۳.۲۰۰ پوندی ست.
این فاکتور مهمی برای GT2 RS در پیمودن پیست Nürburgring در شش دقیقه و چهل و هفت ثانیه محسوب می‌شود. زمانی که هنوز برای خودروهای تولید انبوه دست نخورده باقی مانده است. عواملی از قبیل نیروی رو به پایین، آیرودینامیک فعال و فرمان پذیری چرخ‌های عقب نیز در ثبت این رکورد نقش مهمی را داشته‌اند.
با تمام این اوصاف این ویدئو از طراحی، موتور، وزن، صدا و رفتار رانندگی به عنوان پنج شاخصه برتر پورشه یاد می‌کند.

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.