پنج داستان ناگفته مرسدس بنز + ویدیو

پنج داستان ناگفته مرسدس بنز + ویدیو
کمپانی مرسدس بنز ویدیو جدیدی از سری ویدیو های Top5 خود در یوتیوب رسمی کمپانی منتشر کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در این ویدیو به ۵ موضوع در تاریخ کمپانی اشاره می شود که شاید دوستداران برند از آن ها مطلع نباشند.حالا ما به بیان و توضیح این ۵ موضوع می پردازیم:

پنج داستان ناگفته مرسدس بنز + ویدیو

۵-پیش از اینکه کامپیوتر ها حجم کم امروزی را به خود بگیرند امکان استفاده از آن ها در اتاق خودرو برای انجام تست ها فراهم نبود.اما بنز در آن زمان از یک دستگاه مرسدس ۳۰۰ واگن به عنوان ماشین اندازه گیری استفاده می کرد که این ماشین بوسیله چند رشته سیم به ماشین مورد تست متصل بود و اطلاعات برای انجام محاسبات با سیم به بنز واگن منتقل می شد.

پنج داستان ناگفته مرسدس بنز + ویدیو
۴-تمام کمپانی های خودروساز محصولات خود را در شرایط آب و هوایی گرم و سرد شدید تست و بررسی می کنند.اما مرسدس بنز برای این کار تونل باد مخصوصی دارد که ماشین را علاوه بر تست های آیرو دینامیکی از نظر آب و هوایی هم تست می کند.

پنج داستان ناگفته مرسدس بنز + ویدیو
۳-در این ویدیو توضیح داده می شود که مرسدس اولین کمپانی در انجام تست های تصادف و ایمنی بود.در سال ۱۹۵۹ کمپانی با استفاده از تکنولوژی راکت شروع به تست سیستماتیک محصولات خود در زمینه ایمنی و تصادف کرد.


۲-در سال ۲۰۰۵ مرسدس بنز با الهام از شکل ماهی Boxfish کانسپت بزرگترین خودروی آیرودینامیک را طراحی کرد ولی متاسفانه این خودرو به تولید انبوه نرسید.

پنج داستان ناگفته مرسدس بنز + ویدیو
۱-کارل بنز به عنوان بنیانگذار مرسدس بنز اولین خودروی مدرن را طراحی کرد و برای رسمی نمودن این اتفاق یک گواهی مکتوب برای اجازه رانندگی با آن دریافت کرد.این باعث شد کارل بنز اولین نفری باشد که از نظر قانونی میتوانست یک خودرو را براند.

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.