” پرشین پارس ” پلمپ شد

" پرشین پارس " پلمپ شد
شرکت ” پرشین پارس ” به عنوان یکی از شرکت های واسپاری خودرو به تازگی به دلیل شکایت مشتریان آن پلمپ شده است. با این که این شرکت مجوز فعالیت رسمی داشته است، اما در شرایط کنونی نتوانسته به تعهدات خود پاسخ دهد و امروز نارضایتی مشتریان این شرکت باعث تعلیق فعالیت آن شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در گزارش های قبلی ” اسب بخار ” اعلام شده بود که شرکت ” پرشین پارس ” محصولات مختلف خودروسازان داخلی و خارجی را پیش فروش می کرد اما در تحویل آن ها باز می ماند. جالب است که این شرکت گاهی طرح های فروش جذاب تری نسبت به شرکت های عرضه کننده رسمی داشت و در برخی موارد این شرکت قیمتی کم تر را برای برخی خودروها اعلام می کرد.
شاید بهتر باشد که امروز خریداران خودرو با دقت بیش تری به شرایط فروش مختلف و تبلیغات موجود در فضای مجازی توجه کنند. توجه داشته باشید که هیچ شرکت واسپاری خودرو نمی تواند شرایطی متفاوت از شرایط فروش رسمی یک شرکت در زمان یکسان منتشر کند. همچنین در بحث قیمت خودروها، نمایندگی ها و شرکت واسپاری تحت قرارداد می توانند تنها از کمیسیون فروش خود در هر طرح فروش به مشتریان تخفیف دهند. اگر می بینید که شرایط فروش شرکت واسپاری مورد نظر شما جذاب است، پیش از خرید، یک بار تاییدیه فعالیت آن را از سوی شرکت اصلی عرضه کننده خودرو بگیرید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.