پرشیا خودرو، آماده تر از همیشه برای ارائه خدمات به مشتریان

پرشیا خودرو، آماده تر از همیشه برای اراِئه خدمات به مشتریان
شرکت پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات ب ام و در ایران، دیروز طی یک نشست خبری با اصحاب رسانه از طرح جدید خدمات، وبسایت و موبایل اپلیکیشن خود پرده برداری کرد.
پرشیا خودرو، آماده تر از همیشه برای ارائه خدمات به مشتریان

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

در این نشست، نبوی، مدیر IT شرکت از وبسایت جدید شرکت رونمایی کرد. وبسایت جدید پرشیا خودرو در قالبی کاربردی و زیبا طراحی شده است تا استفاده از آن بسیار ساده باشد.
در این مراسم موبایل اپلیکشین پرشیا خودرو هم معرفی شد. با این اپلیکیشن مى توانید به دفترچه هاى راهنماى خودروها، اطلاع رسانى ها و اخبار شرکت، درخواست امداد و… دست پیدا کنید.
مدیر توسعه نمایندگى هاى شرکت، از افزایش نمایندگى هاى خدمات پس از فروش شرکت از ١٣ نمایندگى به ١٧ نمایندگى خبر داد. وى همچنین افزود چندین دوره ى فنى بر اساس استاندارد هاى شرکت ب ام و براى کارمندان شرکت در نظر گرفته شده است.
پرشیا خودرو، آماده تر از همیشه برای ارائه خدمات به مشتریان
امیر اسدى، نماینده واحد قطعات پرشیا خودرو گفت: این شرکت قطعات اصل و داراى هولوگرام ب ام و را به دست مشتریان خود مى رساند. زین پس مشتریان می توانند از طریق وبسایت قطعات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش داده و درب منزل خود دریافت کنند.
پرشیا خودرو در بحث اکسسورى هم فعالیت کرده و کالاهاى جانبى خود مانند، تى شرت، کلاه، عینک، ماکت هاى انحصارى ب ام و، ساعت و… را به دوست داران و علاقه مندان این برند عرضه مى کند.

یکى از خدماتى که شرکت پرشیا خودرو راه اندازی کرده است، امکان تست درایو محصولات خود برای افرادى است که قصد خرید یکى از محصولات شرکت را داشته باشند. این افراد مى توانند به نمایندگى اصلى شرکت مراجعه نموده و اقدام به تست درایو خودرو در مسیر ها و جاده های اطراف شرکت کنند.
پرشیا خودرو، آماده تر از همیشه برای ارائه خدمات به مشتریان
از دیگر خدمات جدید شرکت پرشیا خودرو فروش خودروهاى دست دوم ب ام و است. این امر به این صورت است که شرکت خودروهاى با عمر زیر ۵ سال یا کارکرد زیر صد هزار کیلومتر را در تعمیرگاه مرکزى خود مورد بررسى فنى قرار داده و با توجه به سلامت خودرو آن را قیمت گذارى و گارانتى مى کند. بنابر این کسانی که مایل به خرید خودرو های دست دوم ب ام و هستند، می توانند با خاطر آسوده از شرکت اقدام به خرید خودروی خود کنند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.