پاژرو بازمی‌گردد؟

پاژرو بازمی‌گردد؟

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

فروش میتسوبیشی در بازار آمریکا به لطف شاسی‌بلندها و مخصوصا خط تولید قدرتمند و متنوع اوتلندر، افزایش یافته بود و این خودروساز ژاپنی به دنبال این است که با عرضه مدل‌های جدیدی مثل اکلیپس کراس، آمار فروش خود را حفظ کند. اکنون گزارش‌ها حاکی از این است که میتسوبیشی ممکن است یک شاسی بلند جدید دیگر نیز برای عرضه داشته باشد.

به گزارش خودرونویس، سانشیرو کانیموتو، قائم‌مقام و مدیر اجرایی بخش طراحی میتسوبیشی در مصاحبه با کارباز گفته است: بله، یکی از چیزهایی که ما به دنبالش هستیم، یک شاسی‌بلند جدید است. این سگمنت همچنان در حال رشد در اروپا و چین است و به همین خاطر، معرفی یک شاسی‌بلند جدید می‌تواند برای میتسوبیشی خوب باشد.

کانیموتو در ادامه گفت: میتسوبیشی هوشمند و قدرتمند است. به عنوان مثال، به پاژرو در داکار نگاه کنید. به لطف شراکت و اتحاد تازه‌ای که داریم، ما از انتخاب‌های زیادی بهره می‌بریم. میتسوبیشی به پیشرفت و توسعه خود ادامه خواهد داد.

فروش پاژرو همچنان در بسیاری از کشورهای جهان ادامه دارد اگرچه این مدل دیگر در آمریکا به فروش نمی‌رسد. پاژرو در آمریکا با نام مونترو شناخته می‌شود و متخصصین صنعت معتقدند که حرف‌های کانیموتو، به بازگشت این مدل اشاره داشت. مونترو یا همان پاژرو، برای آخرین بار در سال ۲۰۰۶ در آمریکا تولید شد و تا به امروز، میتسوبیشی خودرویی تولید نکرده است که جای مونترو را در کلاس خود پر کند.

منظور کانیموتو از شراکت و اتحاد تازه نیز اتصال به گروه رنو نیسان است. این همکاری که در سال ۲۰۱۶ اعلام شد، به نیسان ۳۴ درصد از سهام میتسوبیشی را داده و آن را به بزرگ‌ترین سهام‌دار این شرکت تبدیل کرده است. با توجه به این همکاری و امکان دسترسی به پلتفرم‌ها و فناوری‌های دیگر شرکای این همکاری، ساختن یک شاسی‌بلند کاملا جدید می‌تواند برای میتسوبیشی راحت‌تر از گذشته باشد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.