پانامرا با 640 اسب بخار به ژنو می‌آید

پانامرا با 640 اسب بخار به ژنو می‌آید

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

تک‌آرت در نظر دارد که پورشه پانامرا اسپرت توریسمو بهبودیافته خود را به نمایشگاه اتومبیل ژنو بیاورد. رونمایی جهانی از این پانامرای مجهزشده از شرکت تیونینگ آلمانی در سوئیس صورت خواهد گرفت که با سبکی منحصر به‌فرد و قوی‌تر در این نمایشگاه ظاهر خواهد شد.
به گزارش خودرونویس، پانامرا اسپرت توریسمو در این نمایشگاه بزرگ با بسته تک‌آرت به سبک گرند جی‌تی سوپریم با چرخ‌های ۲۲ اینچی فرمول ۴، سیستم اگزوز اسپرت با دهانه‌های اگزوز فیبرکربن‌/تیتانیومی و رنگ سبز حضور پیدا می‌کند.
تک‌آرت با تقویت پیشرانه ۴ لیتری دوقلوی توربو V-8 پانامرا، قدرت این خودرو را از ۵۵۰ به ۶۴۰ اسب بخار و گشتاور آن را از ۷۶۸ به ۹۰۰ نیوتن‌متر افزایش داده است. تقویت و دستکاری این شرکت، باعث شده این سوپر استیشن شیک تنها در ۳.۴ ثانیه، از نقطه صفر به ۱۰۰ کیلومتر برسد.

پانامرا با 640 اسب بخار به ژنو می‌آید

اما شاید چشمگیرترین موردی که در خصوص این پانامرای خاص وجود دارد، مربوط به طراحی فضای داخلی است چرا که مجهز به بسته گرند جی‌تی است و از تودوزی چرم قهوه‌ای رنگ ناپا برخوردار است. همچنین روی قسمت‌های مختلف از جمله فرمان، پنل‌های در و فضای پا، رگه‌های چندرنگ به چشم می‌خورد.
همچنین غرفه این شرکت در نمایشگاه ژنو، یک بسته فیبرکربن اسپرت برای پورشه ۹۱۱ GT3، کابریولت GTstreet R تک‌آرت بر پایه مدل توربو ۹۱۱ S و یک بسته قدرتی برای توربو ماکان را به نمایش خواهد گذاشت.
هرچند قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود پورشه پانامرا ۲۰۱۸ اسپرت توریسمو توربو دست‌کم با قیمت پایه ۱۵۵ هزار و ۵۰ دلار عرضه شود. نمایشگاه اتومبیل ژنو امسال، از تاریخ ۸ تا ۱۸ مارچ فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.