وقتی G کلاس پر زرق و برق می‌شود

وقتی G کلاس پر زرق و برق می‌شود

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

اگر فکر می کنید مرسدس G کلاس مدل ۲۰۱۹ به تنهایی مخوف و خیره کننده نیست مرسدس به شما یک پکیج استیل را پیشنهاد می‌کند که زرق و برق بدنه خودرو را بیشتر می‌کند. البته مرسدس در این پکیج اقداماتی را جهت افزایش قدرت موتور انجام نداده است.
به گزارش خودرونویس، این پکیج استیل بصورت استاندارد بر روی نسخه G63 AMG نصب خواهد شد اما قرار است برای مدل‌های دیگر در لیست آپشن قرار گیرد.

وقتی G کلاس پر زرق و برق می‌شود

این پکیج شامل پایه رکاب‌های استیل، رینگ‌های چند پر، سپر عقب با قطعات استیل، محافظ لاستیک زاپاس و خطوط روی درب است که همگی از جنس استیل هستند. پکیج استیل می‌تواند در صورت تمایل با پکیج Night ترکیب شود و چهره G کلاس را در شب بسیار خاص کند.
مدل ۲۰۱۹ این خودرو تا اواخر امسال در بازار آمریکا بفروش نخواهد رسید و ظاهرا تنها مدل G550 برای بازار آمریکا قابل دسترس خواهد بود که از یک موتور ۴ لیتری بی‌توربو با قدرت ۴۱۶ اسب بخار سود می برد.

وقتی G کلاس پر زرق و برق می‌شود

پکیج استیل محدوده داخلی خودرو را آراسته خواهد کرد و خریداران برای نمای داخلی آپشن هایی نظیر انتخاب داشبورد با دو نوع طرح استاندارد که با یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی مزین شده و طرح دیگر که از دو نمایشگر بزرگ سود می‌برد بهره مند شوند.
قیمت نسخه جدید G کلاس هنوز رسما اعلام نشده است همچنین پیش بینی می‌شود قیمت پکیج استیل همزمان با قیمت این شاسی بلند لوکس اعلام شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.