همه تا صبح در نمایشگاه بیدار بودند

همه تا صبح در نمایشگاه بیدار هستند
از روز گذشته تا صبح امروز روند فعالیت شرکت های حاضر در نمایشگاه خودرو تهران سرعت زیادی را تجربه می کند و همین مسئله باعث شده تا گروه های سازنده غرفه، شبانه روز در این نمایشگاه کار کنند. روز گذشته تا ساعت ۱۸، برخی شرکت ها اکثر کارهای خود را انجام داده بودند و ورود خودروهایشان را به غرفه ها اعلام کردند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

ولی از حواشی جذاب روز گذشته، باز کردن بسته بندی دو خودرو خاص در نمایشگاه بود که باعث شد تا بسیاری از افراد حاضر در نمایشگاه برای دیدن این صحنه دور جعبه این خودروها جمع شوند. تقریبا پیش از ظهر بود که سازندگان غرفه رنو جعبه حامل خودرو فرمول۱ را باز کردند و با دقت بسیاری خودرو را از محظه خارج نمودند و آن را به سمت جایگاهش هدایت کردند. در حال حاضر دور این خودرو شیشه های محافظ نصب شده اند و مردم می توانند از روز دوشنبه این خودرو را تماشا کنند.
همه تا صبح در نمایشگاه بیدار هستند
خودرو بعدی پژو کانسپتی بود که جذابیت فوق العاده ای به نمایشگاه می دهد. این خودرو حدود ساعت ۱۶ از جعبه خارج شد و بسیاری از افراد را به سمت خود کشاند. جالب بود که پیر فوره، مدیر مارکتینگ ایکاپ هم از دیدن این خودرو خوشحال بود و اکثر افراد در لحظه ورود این خودرو به غرفه از آن عکس می گرفتند. غرفه ایکاپ در کنار غرفه رنو احداث شده است و می توان دو خودرو خاص را در یک قاب تماشا کرد. یکی رنو فرمول ۱ که جذابیت بالایی دارد و قدرت مهندسی رنو را نشان می دهد و دیگری پژو کانسپتی که قرار است از سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود و نماد قدرت طراحی مهندسان این کمپانی فرانسوی است. بازدیدکنندگان از دومین دوره از نمایشگاه خودرو تهران می توانند از روز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح خودروهای جدید بازار کشور را در شهر آفتاب تماشا کنند. این نمایشگاه تا روز جمعه ساعت ۱۸ ادامه دارد. امروز خبرنگاران برای تصویربرداری و تهیه گزارش از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در نمایشگاه حضور دارند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.