هزاران نام پیشنهادی برای شاسی بلند جدید سئات

بیش از ۱۰۰۰۰ نام پیشنهادی برای شاسی بلند جدید سئات
کمپانی اسپانیایی سئات چندی پیش از ورود SUV جدیدش خبر داد که قرار است پرچمدار شاسی بلندهای سئات باشد.
اما برای نام گذاری این محصول از مردم خواست تا اسم های پیشنهادی خود را برای این کمپانی ارسال کنند.تا به حال ۱۳۳,۳۳۲ نفر در این نام گذاری شرکت کرده اند.
مدیر این کمپانی اعلام کرد که این حجم از مشارکت در نام گذاری بیش از انتظار ما بوده و این حرکت نه تنها علاقه مندان به برند ما را تحریک به شرکت در این نام گذاری کرد بلکه هزاران نفر از علاقه مندان به خودرو را هم جذب این نام گذاری کرده است.
علاقه مندان به شرکت در این نام گذاری تا ماه سپتامبر میتوانند به نام های کاندید شده رای دهند.گفتنیست کارشناسان سئات در مرحله اول به دنبال بررسی نام های پیشنهادی هستند چرا که باید نام انتخابی نامی زیبا و درخور کمپانی باشد همچنین از احتمالات تفاوت های بد معنایی در خارج از مرزهای اسپانیا جلوگیری شود.
کاندیدهای نهایی در نمایشگاه فرانکفورت توسط کمپانی اعلام می شوند و رای گیری ۱۲ تا ۲۵ سپتامبر انجام خواهد شد.زمان اعلام نام نهایی نیز ۱۵ اکتبر اعلام شده است.
انجام این نوع نام گذاری توسط سئات علاوه جنبه های تبلیغاتی موفق برای کمپانی نشانگر این است که انتخاب نام برای هر مدل اهمیت خاصی برای کمپانی های مطرح جهان دارد و نام هر محصول به طرز غیر قابل باوری در هویت و شناخته شدن محصول موثر است،مسئله ای که خودرو سازان ما اهمیت زیادی به آن نمی دهند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.