نمایشگاه خودروهای کلاسیک و مسابقه‌ای در اصفهان

نمایشگاه خودروهای کلاسیک و مسابقه‌ای در اصفهان
نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای و نمایشگاه تخصصی خودروهای کلاسیک، به عنوان نخستین نمایشگاه اصفهان در سال ۹۶ در محل نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار می‌شود.
نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای و نمایشگاه تخصصی خودروهای کلاسیک، به عنوان نخستین نمایشگاه اصفهان در سال ۹۶ از ۲۰ تا ۲۵ فروردین ماه در محل نمایشگاه‌های استان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.
به گزارش فارس این نمایشگاه با همکاری کمیته خودروهای کلاسیک اصفهان، کمیته خودروهای آفرود، کمیته موتور ریس و کمیته اتومبیل‌های مسابقه‌ای با نظارت هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری اصفهان برگزار می‌شود.
حضور قهرمانان اتومبیلرانی و موتورسواری کشور از جمله ویژگی‌های بارز این نمایشگاه محسوب می‌شود که تا کنون نمایش ۱۱۰ ماشین و ۳۰ موتورسیکلت در این نمایشگاه قطعی شده است.
مجتبی کریم زاده قهرمان آسیا و قهرمان کشور در رشته موتور کراس، مهرداد صفری قهرمان اتومبیلرانی کشور در کلاس ۴۰۵، علی شیرزاد قهرمان اتومبیلرانی کشور در کلاس پراید bp، لیلا پیکان پور قهرمان اتومبیلرانی کشور در کلاس پراید استاندارد و قهرمان قهرمانان اتومبیلرانی کشور در سال ۹۵، مهدی صحافی پور قهرمان قهرمانان اتومبیلرانی کشور در سال ۹۴، برشین میر نایب‌قهرمان کشور در کمیته اسلالوم و رسول کیانی مقام سوم مسابقات آفرود کشور از جمله مهمانان برجسته این نمایشگاه هستند.
علاقه‌مندان و متخصصان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۲ از تاریخ ۲۰ الی ۲۵ فروردین ۹۶ به محل نمایشگاه‌های استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.