نسخه هاچ بک پرفروش ترین خودروی دنیا تا 2 ماه آینده می آید

نسخه هاچ بک پرفروش ترین خودروی دنیا تا 2 ماه آینده می آید
تویوتا، کرولای هاچبک را بازطراحی کرد و قصد دارد آن را برای اولین بار در اختیار هواداران گیربکس‌های دستی قرار دهد. این خودروی محبوب جهان در تابستان سال جاری در مدل پایه با قیمت تقریبی ۲۱ هزار دلار در نمایندگی‌های فروش تویوتا به فروش خواهد رسید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش اسب بخار به نقل از عصر ایران، مدل SE این خودرو با یک سامانه انتقال قدرت دستی ۶ سرعته، صفحه نمایش ۸ اینچی، چراغ‌های LED، کارپلی اپل، رینگ‌های آلیاژی با قیمت ۲۱ هزار دلار ارائه می‌شود و تریم‌های بالاتر حدود یک تا دو هزار دلار گرانترند.

با این وجود مدل SE می‌تواند با یک سامانه انتقال قدرت متغیر (CVT) ارائه شود که در آن صورت قیمت آن به ۲۲,۰۱۰ دلار خواهد رسید.گرانترین مدل این خودرو XSE نامیده می‌شود و با یک سامانه انتقال قدرت خودکار ۲۵,۰۱۰ می‌ارزد. در این نسخه بهینه‌سازی مصرف سوخت به شکل چشم‌گیری بهبود یافته و خودرو روی رینگ‌های ۱۸ اینچی سوار است. مه شکن‌های LED، جلوپنجره کرومی، فضای داخلی ارتقاء یافته با پوشش‌های چرمی و چراغ‌های جلوی تطبیقی از ویژگی‌های این نسخه از هاچبک‌های کرولا هستند.


هاچ‌بک‌های کرولای ۲۰۱۹ قدرت خود را از یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر خطی می‌گیرد. از آنجا که این خودرو از اسلاف خود سبک‌تر و کوچکتر است بسیار سریع‌تر و کم سروصداتر از مدل‌های قبلی که از موتور ۱.۸ لیتری بهره می‌بردند، ظاهر شده است.

کرولاهای هاچ‌بک به‌صورت استاندارد به طیف وسیعی از تجهیزات ایمنی مانند ۷ کیسه هوا، ترمز ضد قفل، سیستم کنترل کشش، دوربین پارک و سامانه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز مجهز هستند. این در حالیست که مدل‌های XSE علاوه بر تجهیزات یاد شده از پایش نقاط کور نیز سود می‌برند. نسخه‌های SE و XSE با رینگ‌های بزرگ‌تر ۱۸ اینچی، مه شکن‌های LED، جلوپنجره کرومی و چراغ‌های تطبیق‌پذیر هوشمند در نسخه پرآپشن، متمایز می‌شوند.
نسخه هاچ بک پرفروش ترین خودروی دنیا تا 2 ماه آینده می آید
این مدل اقتصادی تویوتا در نسخه XSE نسخه دستی نداشته و اعلام تاریخ دقیق فروش آن به بعد موکول شده است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.