نسخه خاص جدیدی از رولزرویس + ویدیو

نسخه خاص جدیدی از رولزرویس
رولزرویس به مناسبت ۱۰۱ سالگی یک دستاورد و رکورد مهم جهانی در تاریخ برند خود، می‌خواهد نسخه مخصوصی از گوست را عرضه کند که Silver Ghost Collection نام دارد و بر اساس مدل گوست ۲۰۱۷ ساخته می‌شود. این نسخه مخصوص در مرکز رولزرویس در انگلستان یعنی گودوود ساخته خواهد شد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش خودرونویس، در سال ۱۹۰۷ بود که موسسان رولزرویس یعنی چارلز رولز، کلاد جانسون و سر هنری رویز از مدل اولیه گوست که نقره‌ای رنگ بود، استفاده کردند تا یک مسافت ۲۳ هزار و ۱۲۷ کیلومتری را بدون حتی یک بار توقف بپیمایند. این رکورد سریعا توجه‌ها را جلب کرد و به عنوان یک دستاورد مهم در تاریخ رولزرویس شناخته می‌شود.

از این نسخه مخصوص فقط ۳۵ دستگاه ساخته خواهد شد که همگی از رنگ نقره‌ای کاسیوپیا که یادآور رنگ نقره‌ای همان گوست اولیه است، بهره می‌برند. رولزرویس می‌گوید فرآیند رنگ‌آمیزی بدنه هر دستگاه نزدیک به ۸ ساعت طول می‌کشد و در آن از نقره ۱۰۰ خالص استفاده شده است.


یکی دیگر از عناصر یادآور گوست نقره‌ای آن دستاورد در این نسخه، جلوپنجره مشکی گلاس آن است که روی آن نشان مخصوص رولزرویس با عبارت AX201 نصب شده است. این عبارت در واقع شماره پلاک همان گوست رکوردشکن است.

رولزرویس در داخل این نسخه از تودوزی چرمی سبز فارست استفاده کرده و کنسول مرکزی نیز در نوع خود، جذاب و منحصر به فرد است. البته طراحی و عناصر سنتی خودرو که با احترام به گوست قدیمی کار شده‌اند، به این معنا نیست که در این نسخه خبری از جدیدترین فناوری‌ها و تجهیزات نخواهد بود. سه هدفون مخصوص Wi-Fi Kleer در داخل خودرو وجود دارد و همچنین سیستم‌های بهبودیافته اتصال USB و HDMI نیز در دسترس هستند. آنتن آستاندارد اتصال ۴G LTE نصب شده است و مشتریان آمریکای شمالی می‌توانند از رادیوی ماهواره‌ای دیجیتال نیز بهره ببرند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.