نبستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب خودرو در جاده جریمه دارد

نبستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب خودرو در جاده جریمه دارد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان صندلی عقب خودرو در جاده های بین شهری اجباری است و در صورتی که پلیس این تخلف را مشاهده کند، راننده خودرو جریمه می شود.

به گزارش اسب بخار به نقل از ایرنا ، سرهنگ نادر رحمانی افزود: به همه ایستگاههای میان جاده پلیس ابلاغ شده در صورت مشاهده سرنشینان بدون کمربند ایمنی، خودرو مذکور متوقف و جریمه شود.

وی اظهار داشت: کمربندی ایمنی حافظ جان سرنشینان خودروهاست و از رانندگان می خواهیم با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و حفظ آرامش، سفر بی خطر و خوبی را تجربه کنند.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: هم اکنون ورودی برخی کلانشهرها همانند تهران، مشهد و اصفهان دارای ترافیک پر حجمی هستند و رفت و آمد در دیگر مسیرها به خوبی در حال انجام است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: با توجه به شروع فصل مسافرت از رانندگان می خواهیم برای رسیدن به مقصد برنامه ریزی کنند و از سرعت و شتاب بیهوده خودداری کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی افزود: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی هم اکنون جاده اسالم- خلخال از کیلومتر هفت تا کیلومتر ۱۹ مسدود و مسیر جایگزین خلخال – پونل اعلام می شود. وی گفت: مسیر گیوی – خلخال نیز به علت نشست و رانش زمین مسدود و مسیر جایگزین خلخال – فیروز آباد اعلام می شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.