مینی به ایران بازگشت+تصاویر و مشخصات فنی

مینی به ایران بازگشت+تصاویر و مشخصات فنی
به تازگی تصاویر رسمی به دست ما رسیده که اولین محموله خودروهای مینی برای بازار ایران به یکی از گمرک های کشور وارد شده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

در سفارش گذاری اول شرکت واردکننده خودروهای مینی، سه محصول از این خودروساز انگلیسی-آلمانی وجود دارد. مینی کانتریمن، کلابمن و کوپر جز سه محصول جدید مینی در بازار ایران هستند که قرار است به صورت رسمی بعد از باز شدن ثبت سفارش به بازار ایران بیایند. در حال حاضر سهام عمده کمپانی مینی انگلیس در اختیار ب ام و آلمان است و برای همین فناوری این خودروساز در محصولات مختلف مینی دیده می شود.

با توجه به مشاهدات عینی، کانتریمن و کلابمن در نسخه های دو دیفرانسیل به بازار ایران می آیند و پیشرانه هایشان از مدل توربو تویین پاور است. پیشرانه های تویین پاور توربو مینی در مدل های بنزینی حجم های ۱.۵ و دو لیتر را دارند. مدل ۱.۵ لیتری سه سیلندر است و ۱۳۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۰ نیوتون متر تولید می کند. این قدرت از دور موتور ۱۲۵۰RPM وارد مدار می شود و قدرت خوبی را به خودرو می دهد. همچنین نسخه دو لیتری ۱۸۹ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۱ نیوتون متر تولید می کند و قدرت این پیشرانه هم از دور موتور ۱۲۵۰RPM قابل استفاده است. گیربکس های این خودروها از مدل های ۸ دنده اتوماتیکی هستند که در محصولات ب ام و استفاده می شود. همچنین پیشرانه های این سه مدل مینی، همان موتورهای سری۲ اکتیوتورر، i8(تنها پیشرانه بنزینی) و دو لیتری معروف سدان ها، کوپه ها، کانورنیبل ها، هاچبک ها و کراس اوورهای ب ام و است.

خودروهای مینی قرار است که توسط یکی از مشهورترین واردکنندگان خودرو در کشور به بازار بیاید و با توجه به اطلاعات به دست آمده، دانش فنی خدمات این خودروها هم در شرکت واردکننده ایرانی نیز سال هاست که به صورت رسمی و تایید شده پابرجا است.

در نسخه های مختلف کوپر، کانتریمن و کلابمن امکاناتی به شرح زیر وجود دارد:
تودوزی چرم سفارشی
نورپردازی داخلی
مانیتور
کامپیوتر سفر
دنده پشت فرمان
استارت دکمه ای
سامانه استارت استاپ
سقف پانارومیک
صندلی های جلو برقی
سیستم تهویه دوگانه
حافظه صندلی راننده
رادار خطی
رادار نقطه کور
سنسور نور و باران
چرخش چراغ در پیچ ها
سنسور باد لاستیک
کروزکنترل
محدودکننده سرعت
فرمان الکتریکی
درب صندوق برقی
سنسور جلو و عقب
دوربین
هدآپ
کروزکنترل هوشمند
ترمز اضطراری خودکار
کیت پنچرگیری
تابلوخوان
ترمز پارک برقی
موس وسط
تنظیم حالت رانندگی
و…

گروه مستند اسب بخار

۳ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.