میتسوبیشی اکلیپس کراس مجهز به سامانه اتصال

میتسوبیشی اکلیپس کراس مجهز به سامانه اتصال
در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۷، میتسوبیشی برای اولین بار از قیمت، قدرت و جزییات سیستم جدید اتصال میتسوبیشی پرده‌برداری کرد. میتسوبیشی اکلیپس کراس، اولین محصول این خودروساز ژاپنی است که از سامانه اتصال میتسوبیشی بهره می‌برد. این سیستم همانند سیستم اتصال و کمک سایر خودروسازان عمل می‌کند. این سیستم یک پک حفاظتی به شما ارائه می‌دهد که امکاناتی مانند درخواست کمک‌های اضطراری، کمک‌های اطلاعاتی، کمک‌های کنار جاده‌ای، کمک به وسایل نقلیه به سرقت رفته و ردیاب مسافت پیموده را در اختیار راننده قرار می‌دهد. برنامه اتصال میتسوبیشی، از طریق یک نرم‌افزار بر روی تلفن همراه امکان روشن و خاموش کردن خودرو، قفل و باز کردن درها، روشن کردن چراغ خودرو و پیدا کردن خودرو را به شما می‌دهد.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، پیشرانه چهار سیلندر میتسوبیشی اکلیپس کراس بیشینه قدرت ۱۵۲ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۲۴۷ نیوتن‌متر را تولید می‌کند که این پیشرانه نسبت به پیشرانه ۲.۴ لیتری نفس طبیعی اوتلندر که بیشینه قدرت ۱۶۶ اسب‌بخار و ۲۲۰بیشینه گشتاور نیوتن‌متر را تولید می‌کرد، اسب‌بخار کمتر ولی گشتاور بیشتری را تولید می‌کند. با این حال، قدرت میتسوبیشی اکلیپس از رقیبانی مانند نیسان روگ اسپرت و هوندا HR-V بیشتر است. این خودرو تنها با یک جعبه دنده CVT به بازار عرضه می‌شود که مدل پایه آن از نوع جلو محرک و سایر مدل‌ها چهار چرخ محرک هستند.
قیمت پایه اکلیپس کراس ۲۴۲۹۰ دلار است که فقط ۵۰۰ دلار از میتسوبیشی اوتلندر که یک سگمنت از آن بزرگتر است کمتر است، همچنین قیمت اکلیپس کراس، ۳۰۰۰ دلار از میتسوبیشی اوتلندر اسپرت که با این خودرو در یک سگمنت است بیشتر است. این موضوع حدس زده می‌شد، چراکه هدف میتسوبیشی از عرضه اکلیپس کراس، پر کردن فاصله قیمتی میان اوتلندر اسپرت و اوتلندر است. قیمت پیشنهادی میتسوبیشی برای اکلیپس کراس، از نیسان روگ اسپرت و هوندا HR-V بیشتر است . این خودرو در تیپ‌های ES، LE، SE و SEL که مدل فول این خودرو است به بازار عرضه می‌شود. میتسوبیشی اکلیپس کراس، از ماه مارس ۲۰۱۸، به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد که میتسوبیشی پیشرانه این خودرو را به مدت ۱۰ سال یا ۱۶۰۰۰۰ کیلومتر گارانتی کرده و این خودرو همانند سایر محصولات میتسوبیشی از گارانتی پنج ساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتری برخوردار است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.