موفق ترین آمار در تاریخ مرسدس بنز؛ ثبت رکوردی جدید در بازار فروش

فراخوان جهانی برای یک میلیون مرسدس بنز
سال گذشته مرسدس بنز با فروش ۲,۰۸۳,۸۸۸ دستگاه خودرو پس از سال ها به سلطه رقیب همیشگی خود یعنی ب ام و بر بازار اتومبیل های لوکس پایان داده و عنوان پرفروش ترین برند لوکس را از آن خود کرد.
در همین مدت باواریایی ها موفق به فروش ۲,۰۰۳,۳۵۹ دستگاه از محصولات خود شدند که این رقم حدود ۸۰ هزار دستگاه کمتر از آمار اشتوتگارتی ها بود.
به گزارش دیجیاتو،آنطور که آمار فروش شش ماهه اول سال ۲۰۱۷ نشان می دهد، ظاهرا باز هم وضعیت برای مرسدس بنز بسیار مساعد است و این شرکت توانسته بیش از مدت مشابه سال قبل خودرو بفروشد.
در نیمه نخست امسال مرسدس بنز ۱,۱۴۴,۲۷۴ دستگاه مدل مختلف به مشتریان خود تحویل داده که یک رکورد جدید برای این کمپانی آلمانی محسوب می شود. با توجه به رقم یاد شده، آمار فروش مرسدس بنز رشدی ۱۳.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته؛ ضمن اینکه در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ نیز اشتوتگارتی ها با تحویل ۵۸۳,۶۴۹ دستگاه خودرو در سرتاسر جهان، بهترین دوران تاریخ خود را پشت سر گذاشته اند.
نگاهی کوتاه به نمایشگاه خودرو دیترویت
در ماه گذشته میلادی مرسدس بنز ۲۰۹,۳۰۹ دستگاه خودرو به مشتریان فروخته که این میزان ۱۱.۱ درصد در مقایسه با ژوئن ۲۰۱۶ افزایش یافته است. به گفته اشتوتگارتی ها، مرسدس بنز در ژوئن امسال به عنوان پرفروش ترین برند لوکس در کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، بلژیک، پرتغال، اتریش، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، تایوان، کانادا و برزیل دست یافته است.
طبق آمار ارایه شده در منطقه آمریکای شمالی – شامل کشورهای ایالات متحده، کانادا و مکزیک – مرسدس بنز ۱۹۳,۳۹۹ دستگاه خودرو فروخته که از رشد ۲.۱ درصدی در مقایسه با نیمه نخست سال قبل حکایت دارد.
بریتا سیگر یکی از اعضای هیئت مدیره گروه دایملر و مدیر بخش بازاریابی و فروش مرسدس بنز درباره رکوردشکنی این کمپانی گفته:
ما با تحویل بیش از یک میلیون خودرو در نیمه نخست امسال، موفق ترین شش ماهه را در طول تاریخ خود رقم زده ایم. محبوبیت خانواده E کلاس و تقاضای بالا برای خودروهای شاسی بلند مرسدس نقشی اساسی در تحقق این آمار درخشان داشته اند.
مرسدس بنز در صدر جدول فروش 2016
آنطور که پیداست امسال نیز اشتوتگارتی ها به پرفروش ترین برند لوکس در بازار خودرویی جهان تبدیل خواهند شد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا باواریایی ها خواهند توانست از رقیب دیرینه خود سبقت بگیرند یا خیر. بدیهی است که این مساله نیازمند ارایه محصولاتی جذاب تر از رقیب بوده و ب ام و باید سعی کند خود را بیشتر با سلایق مشتریان خودروهای لوکس تطبیق دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.