تراک محبوب آمریکایی، دوباره غوغا می کند

معرفی Ford F-150
فورد به عنوان سردمدار تولید تراک در آمریکا مدل جدیدش را تحت عنوان Ford F-150 معرفی کرد.این مدل قدرتمند تر و باهوش‌تر از تمام‌مدل های ارائه شده در این سگمنت به نظر می‌رسد.
پس از گذشت سه سال از ارائه مدل های قوی و نظامی F-150 حالا فورد مدل جدیدش را با بهترین تکنولوژی های روز معرفی کرد که از این میان میتوان به داشتن سیستم تشخیص عابر پیاده پیش از برخورد اشاره کرد،همچنین این‌کمپانی موتور این مدل را ارتقا داده است.ارتقای موتور توربو V6 دیزلی و موتور بهبود یافته V6 و V8 بنزینی از جمله پیشرفت های فنی فورد در این مدل است.
جو هنریکس رئیس این کمپانی فورد عنوان کرد:”مشتری های تراک همیشه به دنبال بهبود کیفیت و عملکرد در این وانت های بزرگ هستند و ما به عنوان سردمدار تولید این سگمنت از سال ۱۹۷۷ باید پاسخگوی نیاز مشتری باشیم.مدل جدید ارائه شده نشانگر تعهد ما به مشتریان در ایجاد بهبود و نوآوری میباشد.”
گفتنیست فورد برای ۴۰ سال در آمریکا بیشترین فروش تراک را داشته و ۳۵ سال است که در کل بهترین فروشنده وسایل نقلیه در آمریکا می باشد.
فورد اعلام کرده مدل F-150 بطور رسمی در نمایشگاه دیترویت رونمایی میشود.
بدنه این ماشین از ترکیب آلیاژ آلمینیوم با در نظر گرفتن وزن،بسیار محکم و با قدرت طراحی شده است و این مدل از لحاظ استحکام در سگمنت خودش منحصر بفرد می باشد.
معرفی Ford F-150
در ظاهر این‌ماشین نوآوری در طراحی بکار رفته است که با مقایسه ظاهری با مدل های گذشته تفاوت هایی در چراغ های جلو و سپر را میتوان دید که در یک نگاه شمایلی متفاوت و اسپرت‌تر به این خودرو داده است و قطر رینگ ها از ۱۷ اینچ‌به ۲۲ اینچ افزایش داده شده است.
امکانات پیشرفته در بخش تکنولوژی در این ماشین استفاده شده است که از بین آنها به مواردی اشاره‌می کنیم:
۱- وجود کروز کنترل اتوماتیک(در سیستم کروز کنترل اتوماتیک علاوه بر تنظیم سرعت،امکان تنظیم فاصله با ماشین جلو حتی تا توقف کامل وجود دارد)
۲- سیستم نویگیشن مکانیاب برای راحتی در رسیدن به مقصد و امکان بررسی شرایط ترافیک
۳- سیستم‌تشخیص عابر پیاده و ترمز اتوماتیک زمان تشخیص عابر
۴- امکان اتصال سیستم خودرو به اینترنت ۴G LTEو داشتن وای فای در خودرو با قابلیت اتصال ۱۰ گوشی هوشمند به این وای فای بصورت همزمان.
۵- وجود جدیدترین سیستم صوتی ارائه شده تحت برند B&O Play که یکی از مجهزترین سیستم های صوتی ماشین است.
معرفی Ford F-150
از دیگر امکانات میتوان به قابلیت اتصال android و ios ، دوربین ۳۶۰ درجه ، سیستم رانندگی اتوماتیک در لاین مشخص و سیستم‌ اطلاعات نقطه کور اشاره کرد.
محمدرضا پاداش- گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.