معرفی سیتروئن C4 کاکتوس مدل 2018

معرفی سیتروئن C4 کاکتوس مدل 2018

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

سیتروئن محصول محبوب خود یعنی C4 کاکتوس را به‌روز کرده اما بجای آنکه تنها اصلاحات جزئی انجام دهد تصمیم گرفته تا آن را در اروپا با سیستم تعلیق هیدرولیک نرمی عرضه کند.

به گزارش پدال،این خودروساز فرانسوی سیستم تعلیق خود را Progressive Hydraulic Cushions نامیده و آن را به‌صورت استاندارد در مدل‌های Feel و Flair ارائه می‌کند. سیتروئن ادعا می‌کند این سیستم تعلیق تأثیر سواری قالیچه جادویی را ارائه می‌کند!

سیستم تعلیق جدید سیتروئن با صندلی‌های راحت پیشرفته و جدیدی ترکیب شده که از فوم متراکم و همچنین مواد ضد صدای بهتر پر شده است.

در طراحی خودرو نیز بازنگری‌هایی صورت گرفته به گونه‌ای که شاهد سپرها و چراغ‌های جدید هستیم. همچنین محافظ‌های جانبی خاص سیتروئن یعنی AirBumps نیز کوچک‌تر بوده و در ارتفاعی پایین‌تر و درست بالای رکاب‌ها جای گرفته‌اند. سیتروئن می‌گوید هم‌اکنون ۳۱ ترکیب مختلف از C4 ایرکراس جدید را می‌توان انتخاب کرد.
معرفی سیتروئن C4 کاکتوس مدل 2018


مشتریان بریتانیایی قادرند از بین پیشرانه‌های ۳ سیلندر ۲.۲ لیتری بنزینی با قدرت‌های ۱۱۰ و ۱۳۰ اسبی و پیشرانه ۱.۶ لیتری دیزلی HDi با خروجی ۱۰۰ اسب بخاری یکی را انتخاب کنند. یک پیشرانه بنزینی ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۸۲ اسب بخار از ماه می نیز در دسترس خریداران خواهد بود.

این خودرو دارای ۱۲ سیستم کمک‌راننده همچون ترمز شهری فعال، تشخیص محدودیت سرعت، هشدار خروج خودرو از خط، هشدار توجه راننده، پایش نقاط کور، دستیار پارک، کنترل چسبندگی و… می‌باشد. یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی نه تنها به عنوان سیستم اطلاعات سرگرمی انجام‌وظیفه می‌کند بلکه دارای کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع بوده و از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند.


بهای سیتروئن C4 کاکتوس ۲۰۱۸ در بریتانیا از ۱۷۹۶۵ پوند برای مدل بنزینی ۱۱۰ اسبی بخاری Feel آغاز می‌شود. انتظار می‌رود اولین نمونه‌های این خودرو از ماه آوریل به خریداران تحویل داده شوند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.