معرفی سریعترین خودروی فیلمبرداری + ویدیو

معرفی سریعترین خودروی فیلمبرداری
برای ثبت تصاویر زیبا از خودروها برای فیلم ها و سریال های تلوزیونی همیشه خودروهایی برای فیلمبرداری طراحی و سفارشی سازی می شوند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

برای مثال برای فیلمبرداری از فیلم Need for Speed در سال ۲۰۱۴ یک دستگاه فورد موستانگ و فراری ۴۵۸ برای این کار انتخاب شدند.اما حالا یک لامبورگنی هوراکان مخصوص فیلمبرداری طراحی شده است که برخی جزئیات آن را بررسی می کنیم.

کمپانی طراح یک دوربین ششصدهزار دلاری را روی هوراکان دویست هزار دلاری نصب کرده است و این خودرو را لامبورگینی هوراکم(Huracam) نامیده است.ما ها طول کشیده تا این ماشین طراحی و ساخته شود چراکه وقتی می خواهید یک دوربین نیم میلیون دلاری را در جلوی یک سوپرکار نصب کنید می بایست پلتفرم خودرو چنان ثابت باشد تا در نهایت سرعت برای دوربین مشکلی ایجاد نشود.
معرفی سریعترین خودروی فیلمبرداری
دستگاه ثابت کننده دوربین توسط کمپانی Gyro Stabilized Systems ساخته شده است و دوربین مورد استفاده ساخت کمپاتی معروف Red Epic است.با وجود موتور قوی V10 و ۶۱۰ اسب بخاری هوراکان با نهایت سرعت ۳۲۳ کیلومتر بر ساعت احتمالا هوراکم تصاویر بی نظیری را برای فیلم ها ضبط خواهد کرد.

این خودرو بصورت استاندارد برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها ۳.۲ ثانیه زمان لازم دارد اما وزن اضافه دوربین و تجهیزات آن قطعا آن را کندتر می کند.بوگاتی برای فیلمبرداری از ثبت رکورد نهایت سرعت شیرون از یک دستگاه شیرون دیگر به عنوان خودروی فیلمبرداری استفاده کرد اما با توجه به اینکه شیرون فقط یک بار برای فیلمبرداری استفاده شد حالا می توانیم بگوییم هوراکم سریعترین خودروی فیلمبرداری حال حاضر دنیا است.

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.