معرفی دو مدل DS جدید در سال 95

DS5 LS
شرکت آرین موتور که این روزها به عنوان نماینده رسمی برند DS در ایران شناخته می شود، تا به امروز دو مدل از محصولات این برند را به بازار ایران معرفی کرده است. در حال حاضر این شرکت نسخه های ۲۰۱۷ این برند لوکس فرانسوی را در ایران ثبت نام می کند که قیمتی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان دارد.
حال با نزدیک شدن به آغاز سال ۲۰۱۷، برخی شنیده ها حاکی از آن است که آرین موتور و DS قصد دارند دو مدل جدید را به بازار ایران معرفی کنند. اولین خودرو که احتمالا تا چند هفته دیگر به صورت رسمی در بلوار اندرزگو تهران رونمایی می شود، DS5 LS است که نسخه سدان DS5 به حساب می آید و در بخش های مختلف طراحی تا حد با نسخه اولیه متفاوت است. پیشرانه این خودرو هم از نوع ۱.۶ لیتری توربوشارژ ۱۶۵ اسب بخاری بوده که گیربکس شش سرعته اتوماتیک آن قدرت را به چرخ های جلو DS5 LS می رساند. همچنین از نظر سطح امکانات رفاهی نسخه هاچبک و سدان با هم برابری دارند و تنها نوع طراحی نسخه سدان، جذابیت بیشتری را برای خانواده های ایرانی فراهم می کند. احتمالا DS5 LS قیمتی کمتر از ۱۹۰ میلیون تومان در بازار ایران خواهد داشت. این خودرو به امکاناتی نظیر شش کیسه هوا، تودوزی چرم طبیعی، استارت دکمه ای، کروزکنترل، رادار نقطه کور، سنسور پارک جلو و عقب، گرمکن صندلی های جلو، حافظه صندلی راننده، ماساژور سفارشی، مانیتور، سیستم تهویه اتوماتیک و… مجهز است.
DS5 LS
خودروی بعدی DS4 است که به عنوان یک هاچبک ۱۶۵ اسب بخاری، می تواند تا حد زیادی در بازار ایران محبوب ظاهر شود. این خودرو به خاطر نوع طراحی و مشخصات فنی، این روزها به عنوان یک محصول پرفروش DS در بازار فرانسه به حساب می آید. قابلیت های حرکتی و هندلینگ بالا DS4 باعث شده تا بیشتر جوانان به سراغ این خودرو بیایند. این هاچبک فرانسوی به امکاناتی نظیر سانروف، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، شش کیسه هوا، سنسور پارک جلو و عقب، استارت دکمه ای، کروزکنترل، مانیتور، تودوزی چرم طبیعی، گرمکن صندلی های جلو، زنون، چراغشوی و… این خودرو نیز احتمالا با قیمتی کمتر از ۱۷۰ میلیون تومان وارد جاده های ایران می شود و می تواند رقابت خود را با خودروهایی چون آلفارومئو جولیتا، سئات لئون و… آغاز کند.
دی اس4

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.