مشتری برای لامبورگینی فرگاه از راه رسید

مشتری برای لامبورگینی فرگاه از راه رسید
چندی پیش گزارشی را در خصوص طراحی مهندسی یک ایرانی تهیه کردیم که توانسته بود استانداردهای روز دنیا را پاس کند و تاییده های معتبری از کمپانی های مطرح دریافت کند.
سعید فرگاه به عنوان یک طراح و مهندس ایرانی، چندی پیش تیونینگ متفاوتی از لامبورگینی اوانتادور ارائه داد که توانست نظر کمپانی هایی چون هامان را به سمت خود بکشاند و با توجه به فراید مهندسی که برای تولید کیت های آن در نظر گرفته بود، در مدت کوتاهی استانداردهای لازم را برای قالب سازی دریافت کرده است. بعد از انتشار تصاویر این خودرو در فضای مجازی و سایت های معتبر جهانی، شاهد بودیم که چند روز پیش برخی مالکین اونتادور که عموما ساکن ایتالیا هستند، برای خرید این کیت بدنه درخواست داده اند. با پیگیری های روزنامه دنیای خودرو به اینجا رسیدیم که گویا سعید فرگاه این روزها در حال مذاکره با چند برند مطرح دیگر برای طراحی و تیونیگ خودروهایشان است و جالب است که کمپانی های خارجی از آن دعوت به عمل آورده اند. حال برخی شنیده ها حاکی از آن است که این روزها فرگاه در حال برپایی برند رسمی خود با نام تجاری Fargah Design در یکی از کشورهای خاورمیانه است و بزودی پروژه ساخت قطعات بدنه این خودرو با استانداردهای هامان آغاز می شود. قیمت تمام شده منطقی برای مشتریان، کیفیت بالا قطعات و طراحی نوین و متفاوت اونتادور باعث شده تا امروز این طراح ایرانی به عنوان یک شاهکار در صنعت توینیگ خودرو شناخته شود.
همان طور که در تصاویر مشخص است، فرگاه به طور کل طراحی اونتادور تغییر داده و در اصل نسخه فیس لیفت از یک سوپر اسپرت محبوب را به بازار جهانی معرفی کرده است. جالب است بدانید که آیرودینامیک و قواعد مهندسی این خودرو کاملا تایید شده است و تناقضی با استانداردهای روز دنیا ندارد. تغییر در مهندسی چراغ یکی از ویژگی های این طرح تیونینگ است که باعث شده فصل جدید در صنعت تیونینگ رقم بخورد. یکی دیگر از نکات قابل توجه این است که چراغ های لامبورگینی اونتادور فرگاه از نظر نوردهی و سیستم های برقی، تاییده های رسمی را دریافت کرده اند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.