مزدا 6 با چهره جدید می آید

مزدا 6 با چهره جدید می آید

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

ژاپنی‌ها پس از مدت‌ها تصمیم گرفتند مزدا ۶ را تغییر دهند و به همین دلیل نسخه ۲۰۱۸ خود را مورد جراحی پلاستیک قرار داده و قصد دارند ان را در نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش درآورند.
به گزارش عصر ایران ، تغییرات بصری به کار رفته روی خودرو چندان رادیکال نیستند، اما براساس انتظارها نسخه سدان خودرو که در نمایشگاه خودرویی ۲۰۱۷ لس‌آنجلس نیز به نمایش درآمد، این باز ظاهر اسپورت‌تری را به خود گرفته است.

مزدا 6 با چهره جدید می آید

اما بزرگترین تغییر در مزدا ۶ مدل ۲۰۱۸ سامانه قدرتی اسکای‌اکتیو X است. این موتورها به شکل خلاقانه‌ای ارائه شده‌اند و سیستم و تکنولوژی جدیدی را در عملکرد موتورهای درون‌سوز نشان می‌دهد. این موتور اولین موتور درون‌سوز با فناوری فشرده‌سازی مصرف سوخت محسوب می‌شود.
فناوری به کار رفته روی موتور با بهره‌وری از ترکیب مزایای خودروهای دیزلی و اقتصاد سوخت کار می‌کند و تنیجه آن ایجاد آلایندگی‌های کمتر است.
از سوی دیگر ارتقاء این خودرو در دو مدل تورینگ و سدان صورت می‌گیرد. احیا و بازسازی صندلی‌های درون خودرو، کاهش سطح لرزش و سرو صدا، طیف وسیعی از ویژگی‌های امنیتی اکتیوسنس، دوربین ۳۶۰ درجه و سامانه‌های کمکی هوشمند سرعتی از ویژگی‌های دیگر فضای درونی خودرو محسوب می‌شوند.
مزدا 6 با چهره جدید می آید
در کنار مزدا ۶ ارتقاء یافته مزدا قصد دارد کوپه ویژن جدید خود را در نمایشگاه خودرویی ژنو ۲۰۱۸به نمایش درآورد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.