مزدا میاتا در ظاهری متفاوت

مزدا میاتا در ظاهری متفاوت
شرکت خودروسازی مزدا، نسخه جدیدی از مزدا میاتا را به زودی به بازار عرضه خواهد کرد. مزدا MX-5 Z-sport که سال آینده به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد، به روزرسانی‌های جذابی از جمله اضافه شدن سقف پارچه‌ای قرمز بازشو، را به خود دیده است.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، مزدا برای اولین بار این خودرو را در نمایشگاه خودرو توکیو رونمایی کرد. پس از استقبال خوب بازدیدکنندگان از این خودرو، مزدا مدل Z-sport این خودرو را نیز به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. به گفته شرکت خودروسازی مزدا، این اولین باری است که مزدا میاتا با یک سقف پارچه‌ای رنگی به صورت پیش فرض به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.
مزدا میاتا در ظاهری متفاوت
از جمله ویژگی‌های دیگر این خودرو، استفاده از رینگ‌های ۱۷ اینچی BBS مشکی، رنگ نوک مدادی متالیک و تودوزی چرمی صندلی‌های این خودرو را می‌توان یاد کرد. هر خودرو دارای یک پلاک Z-sport است که بر روی آن یک شماره هک شده است که این شماره به یکی از ۳۰۰ خودروی مزدا MX-5 Z-sport اختصاص دارد، چراکه به گفته مزدا تنها ۳۰۰ دستگاه از این مدل میاتا ساخته خواهد شد.
در زیر کاپوت این خودرو، یک پیشرانه ۲ لیتری قرار دارد که قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۵۸ اسب‌بخار است، ولی این مدل ویژه میاتا که به بازارهای جهانی عرضه می‌شود، تغییراتی مانند ورودی‌های هوای بزرگتر را به خود دیده است که باعث بهبود عملکرد این خودرو شده است.
مزدا MX-5 جدید در اول مارس سال آینده در اروپا به فروش می‌رسد که این مدل به دلیل تولید محدودش، قیمت به نسبت بالایی دارد. مزدا این خودرو را در اروپا با برچسب قیمتی معادل ۳۴ هزار و ۲۳۰ دلار به فروش می‌رساند.
مزدا میاتا در ظاهری متفاوت

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.