مرسدس S‌ کلاس میباخ مدل 2019، رونمایی شد

مرسدس S‌ کلاس میباخ مدل 2019، رونمایی شد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

مرسدس می‌خواهد با عرضه نسخه ۲۰۱۹ میباخ، مجموعه کلاسS را از قبل هم مجهزتر و لوکس‌تر کند. این خودرو به صورت رسمی در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد و فروش آن از اواخر تابستان در ایالات متحده آغاز می‌شود.
به گزارش خودرونویس، Sکلاس میباخ ۲۰۱۹ به خاطر جلوپنجره خاص خود و همچنین استفاده از رنگ‌های متالیک در بخش‌هایی از جلوی خودرو، نسبت به نسخه استاندارد خود متفاوت‌تر است. اما بزرگ‌ترین تغییر این مدل در ابعاد آن انجام شده است. طول این نسخه به ۵.۴۶ متر می‌رسد و فاصله بین‌محوری آن نیز ۳۳۶۵ میلی‌متر است. یعنی این نسخه حتی از سدان کلاسS با فاصله بین محوری بیشتر هم بزرگ‌تر است و منجر به فضای بسیار زیادی برای سرنشینان خودرو می‌شود.

مرسدس S‌ کلاس میباخ مدل 2019، رونمایی شد
دو گزینه در قسمت پیشرانه برای مشتریان Sکلاس میباخ ۲۰۱۹ وجود دارد. نسخه S560 4Matic از یک پیشرانه ۴ لیتری توربوشارژ V8 استفاده می‌کند که توانایی تولید ۴۶۳ اسب‌بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن‌متر را دارد. این نسخه برای پیمودن ۰ تا ۱۰۰ به فقط ۴.۸ ثانیه زمان نیاز دارد.
مرسدس S‌ کلاس میباخ مدل 2019، رونمایی شد
خریداران نسخه S650 نیز صاحب یک پیشرانه توربوشارژ ۶ لیتری V12 می‌شوند که ۶۱۲ اسب‌بخار قدرت دارد و گشتاور آن ۱۰۰۱ نیوتن‌متر اعلام شده است. ۰ تا ۱۰۰ این مدل هم فقط ۴.۶ ثانیه طول می‌کشد.
میباخ برای طراحی داخلی خودرو، چندین ترکیب رنگ مختلف را پیشنهاد می‌کند. علاوه بر آن، چرم مشکی ناپا نیز با پرداخت هزینه‌ای بیشتر در دسترس خواهد بود. صندلی‌های خودرو و همچنین نورپردزای فضای داخلی، بسیار چشم‌نوازتر و جذاب‌تر از نسخه‌های عادی کلاسS هستند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.