مردم در آینده خودرو های باکیفیت‌ تری سوار خواهند شد

مردم در آینده خوروهای باکیفیت‌تری سوار خواهند شد

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: حجم سرمایه‌گذاری دولت تدبیر و امید در صنعت خودرو ۱.۸ میلیارد دلار است.
به گزارش ایسنا، منصور معظمی – معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت – در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخش خصوصی علاقمند به سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز علاقمند به حمایت از سرمایه‌گذاری بوده و حاضر است با هر درصدی که سرمایه‌گذاران تمایل دارند با آنان همکاری کند.

معظمی با اشاره به اینکه آینده چهارمحال و بختیاری از نظر تولید ارزش افزوده مطلوب است، تصریح کرد: در دولت یازدهم میزان سرمایه‌گذاری تقریبا برابر مجموع سرمایه‌گذاری از ابتدا تا دولت یازدهم است به صورتی که قبل از دولت یازدهم ۱۲۰۰ میلیارد تومان بوده و اکنون ۱۷۰۰ میلیارد تومان اضافه شده و به حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در دست اقدام وجود دارد که امید است تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری برسد و این نشان از وجود پتانسیل بسیار بزرگ سرمایه گذاری است.

معظمی حجم سرمایه‌گذاری دولت تدبیر و امید در صنعت خودرو را ۱.۸ میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: مردم در آینده نزدیک خوروهای بهتر با کیفیت بالاتر سوار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از برجام به دلیل اقبال سرمایه‌گذاران خارجی نسبت به بازار ایران، خوروسازان توانستند شش قرارداد ببندند و اجرایی کنند که اکنون یکی از قراردادها، محصولاتش وارد بازار شده است و در سال آینده نیز محصولات سیتروئین وارد بازار خواهد شد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.