مدیر طراحی BMW و چالشی به نام سری8

مدیر طراحی BMW و چالشی به نام سری8
در حال حاضر فضای مجازی از تصاویر جدید و خیره کننده کانسپت مفهومی کمپانی BMW برای خودروهای سری ۸ پر شده است.اما این موضوع مخاطبین BMW را آرام نکرده و با انتشار تصاویر و خبرهایی از تست نسخه جدید سری ۸ به آنها اثبات شده است که تولید BMW سری ۸ با چهره‌ای جدید، کاملا جدی است.
اما اکنون شما نیاز دارید که شکل و شمایل جدید طراحی محصولات BMW به خصوص سری ۸ را درک کنید! در همین رابطه رئیس گروه طراحی BMW؛ آقای Adrian van Hooydonk گفته است که زبان طراحی جدید BMW به معنای واقعی کلمه؛ پاک، شفاف و پیچیده است!
به عنوان مثال در نمای جانبی کانسپت BMW سری ۸ تنها از دو خط برروی بدنه استفاده شده و به طور کلی پوسته اصلی خودرو مانند محصولات کمپانی مرسدس‌بنز بدون درز بوده؛ که این موضوع یک موفقیت بزرگ برای طراحان کمپانی BMW محسوب می‌شود. ضمن اینکه باید به یاد داشته باشید که سری ۸ گل سر سبد تمام محصولات کمپانی BMW از بدو تاسیس می‌باشد! حتی بالاتر از BMW i8 معروف!
مدیر طراحی BMW و چالشی به نام سری8
به گزارش چرخان،در حالی که مدل i8 یک ویترین کامل از تکنولوژی بود؛ سری ۸ تنها از یک صفحه نمایش بزرگ و لوکس بهره خواهد برد. آقای Hooydonk اشاره می‌کند که BMW برای اولین‌بار از طراحی fastback برای یک خودروی کوپه استفاده کرده است. جلو پنجره مشبک سری ۸ از دو بخش تشکیل شده و چراغ‌های باریک و زیبای BMW برروی آنها قرار گرفته‌اند و به طور کلی باید گفت که طراحی این بخش از BMW سری ۸ بسیار زیبا بوده و BMW مسیر درستی را برای تولید خودروهای جدید و بروز انتخاب کرده است. البته باید کمی صبور بود و منتظر ماند تا نسخه نهایی سری ۸ آماده تولید شود؛ اما با توجه به تصاویر منتشر شده احتمالا ۹۵ درصد از فرایند تولید سری ۸ طی شده و بزودی شاهد رونمایی رسمی از آن خواهیم بود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.