مدل مفهومی مرسدس بنز سدان A در شانگهای

 مدل مفهومی مرسدس بنز سدان A در شانگهای
با این مدل مفهومی که بنز در سال ۲۰۱۷ برای نمایشگاه اتومبیل شانگهای آماده کرده است, دیدگاه جدیدی به طرفداران بنز در مورد نسلهای آینده بنز و طراحی بدنه آن می دهد.
این مدل مفهومی نمایانگر شخصیت تکامل یافته در زبان طراحی, تمرکز در طراحی بدنه و کاهش خطوط بدنه و تورفتگی ها می باشد و آن را تبدیل به مدلی جذاب در عین حال فروتن می کند.زیبایی شناسی که در این مدل مفهومی به نمایش گذاشته شده است, آغازی جدید در طراحی نسلهای بعد مرسدس را گواهی می دهد.
 مدل مفهومی مرسدس بنز سدان A در شانگهای
گوردون وگنرسرپرست اتاق طراحی تیم مرسدس می گوید:با ارائه این مدل دوران خطوط و چین و چروک ها به پایان رسیده است.
او همچینین بیان کرد:با این ترکیب عالی واین طراحی بدنه بدون خطوط وسوسه انگیز,ما به عصرجدید و نقطه عطفی از طراحی رسیده ایم.
نسل جاری اتومبیل های مرسدس کمک بزرگی به موفقیت چند ساله ی اخیر این شرکت خودروسازی به خصوص در شش ساله گذشته کرده است.به طوری فاکتورهایی همچون نوآوری در سیستم کمک راننده, راحتی در رانندگی و طراحی خلاقانه در سری هایی مانند,A B و CLA توانست رکورد فروش موفقیت آمیزی را برای مرسدس به ارمغان بیاورد.
 مدل مفهومی مرسدس بنز سدان A در شانگهای
این مدل که دارای طول ۴۵۷۰وعرض ۱۸۷۰ و ارتفاع ۱۴۶۲ می باشد, نسبت فوق العاده ای از ایرودینامیک , کوپه مانند را در طراحی خود به یدک می کشد.شکل عضلانی گلگیر چرخ ها که بدون قوس می باشد در برگیرنده چرخ های انحصاری ۲۰ اینچی می باشد.دستگیره های در به زیبایی با بدنه تراز هستند.همچنین آینه بغل های این مدل مفهومی با صلابت در کنار بدنه ایستاده است.
طراحی دماغه و جلو پنجره این مدل حس اعتماد به نفس را به راننده القا میکند.همچنین تکنولوژِی لامپ ها عقب و جلو شبیه به هم بوده و به تکنولوژِی یو وی مجهز شده وکه پرتو ماورای بنفش تولید میکند.اگزوزهای این ماشین از جنس آلیاژ کروم می باشد.تجهیزات اضافه ای همچون این اگزوز ارزش رانندگی را چند برابر می کند و به راننده حس وصف ناپذیری القا می کند.


گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.