مخالفت وزیر صنعت با کاهش سالانه ۱۰درصدی تعرفه واردات خودرو

مخالفت وزیر صنعت با کاهش سالانه ۱۰درصدی تعرفه واردات خودرو
یک عضو کمیسیون صنایع مجلس با اعلام اینکه وزیر صنعت معتقد است اجرای طرح ساماندهی واردات خودرو در شرایط فعلی به مصلحت کشور نیست، گفت: قرار است قیمت خودرو در جلسه آینده کمیسیون صنایع بررسی شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش اسب بخار به نقل از تسنیم ، رضا علیزاده در رابطه با جلسه عصر دیروز کمیسیون صنایع مجلس که به منظور بررسی قیمت خودرو برگزار شده بود، اظهار داشت: در این جلسه نخست نمایندگان به بررسی طرح ساماندهی واردات خودرو پرداختند که به این کمیسیون ارجاع داده شده بود.

وی با بیان اینکه در طرح ساماندهی واردات خودرو نمایندگان پیشنهاد کاهش تعرفه خودرو را هرساله به میزان ۱۰ درصد اعلام کرده‌اند، افزود: وزیر صنعت و مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی به بیان دیدگاه‌های خود درباره این طرح پرداختند که در نهایت قرار شد در جلسه آینده کمیسیون صنایع مجلس این طرح مورد بررسی جدی‌تری قرار گیرد.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس با اعلام اینکه وزیر صنعت معتقد است در شرایط فعلی اجرای این طرح به مصلحت کشور نیست گفت: شریعتمداری در این جلسه به اعلام وضعیت تولید خودرو پرداخت و اعلام کرد اگر شرایط فعلی در اقتصاد کشور وجود نداشت کاهش تعرفه می‌توانست کمک زیادی به تولیدکننده داخلی کند اما امروز وضعیت فرق می‌کند.

علیزاده در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه بررسی طرح ساماندهی واردات خودرو فرصتی را به ارزیابی قیمت خودرو نداد، تصریح کرد: این موضوع قرار است در جلسه آینده کمیسیون صنایع مورد ارزیابی قرار دهد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.