محصولات DS در چند قدمی مشتریان

محصولات DS در چند قدمی مشتریان
برند DS که اصالتی فرانسوی دارد و به عنوان یک خودروساز آوانگارد و لوکس این کشور شناخته می شود، بعد از شرایط پسا تحریم به صورت رسمی فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کرد. این برند در اولین گام DS5 و DS6 را در ایران معرفی کرد و شوروم مرکزی خود واقع در خیابان اندرزگو تهران را با این خودروها تزیین کرد. با توجه به قیمت بالای ۲۰۰ میلیون تومان، برخی بر این باور بودند که خودروهایی با موتور ۱.۶ لیتری ۱۵۸ اسب بخاری نمی توانند نظر ایرانیان را جلب کنند، هر چه قدر هم که لوکس باشند! ولی با آغاز تخلیه بار این خودروها در گمرک شهریار و طی مراحل ترخیص، شاهد هستیم که گویا استقبال خوبی در همین چند روزه ثبت نام از DS5 صورت گرفته است. ارسال به موقع این لوکس های فرانسوی به ایران، امکان سفارش گذاری رنگ، تریم داخلی و نوع دوخت و مقایسه قیمت جهانی با توجه به تعرفه واردات و هزینه های جاری شماره گذاری، می تواند نشان این مسئله باشد که برند DS به صورت کاملا رسمی در ایران فعالیت می کند و برنامه های جدی برای بازار خودروهای لوکس ایران دارد.
در مراسم افتتاح نمایندگی DS در تهران، مدیران ارشد DS، سفیر فرانسه در ایران و شخصیت های خودرویی حضور داشتند که مزید بر علت می شود.
DS5 امروز قیمت ۲۰۷ میلیون تومان را در نمایندگی دارد و نسخه کراس اوو DS، یعنی DS6، ۲۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.
محمدمهدی تفضلی- گروه مستند اسب بخار
گالری تصاویر:

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.