” ماموت خودرو ” برای ” فولکس واگن ” دوباره پیش فروش انجام می دهد

" ماموت خودرو " برای " فولکس واگن " دوباره پیش فروش انجام می دهد
شرکت ” ماموت خودرو ” در صفحه رسمی اینستاگرام خود، روز گذشته اعلام کرد با توجه به مشکلات پیش آمده در پذیره نویسی اینترنتی متقاضیان فولکس واگن تیگوان و گلف GTi، روند پیش فروش به صورت اینترنتی پس از رفع مشکل فنی هاست، دوباره انجام خواهد شد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

روز ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، شرکت ” ماموت خودرو ” به عنوان نماینده رسمی ” فولکس واگن ” در ایران برای نخستین بار برنامه پیش فروش فولکس واگن گلف GTi را در دست انجام داشت. این خودرو که ۳۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود و قرار بود تیگوان هم با قیمت ۳۳۵ میلیون تومانی در کنار این هاچ بک اسپرت به صورت اینترنتی پیش فروش شود، نتوانست در مرحله پذیره نویسی اینترنتی، نام یک مالک را برای خود پیدا کند، زیرا به گفته شرکت ” ماموت خودرو “، مشکلات فنی برای هاست این شرکت در روز ثبت نام پیش آمده و مشتریان نتوانسته اند مراحل ثبت اطلاعات را انجام دهند. پیش از آن هم در روز ثبت نام، بارها مخاطبان ” اسب بخار ” به این رسانه، بروز خطای سیستم در ثبت نام گلف GTi و تیگوان را اعلام کرده بودند. اکنون شرکت ” ماموت خودرو ” به صورت رسمی اعلام کرده که این مشکل فراگیر و برای همه افراد بوده و هیچ فردی نتوانسته این خودروها را به صورت اینترنتی خریداری کند و قرار است با رفع مشکلات سیستمی ثبت نام، در اسرع وقت دوباره پذیره نویسی برای این خودروها به صورت اینترنتی انجام شود.
پیش از این شرکت ” ماموت خودرو ” در پیش فروش های قبلی برای خودروهای فولکس واگن پاسات و تیگوان، روش سنتی و حضور در نمایندگی برای خرید را انتخاب کرده بود که همیشه حاشیه هایی را به دنبال داشت. اکنون این شرکت اعلام کرده که برای تحقق احترام به حقوق مصرف کنندگان واقعی، پذیره نویسی برای فولکس واگن گلف GTi و تیگوان تنها به صورت اینترنتی انجام می شود و به محض رفع مشکل هاست سایت، پیش فروش دوباره به شیوه پذیره نویسی اینترنتی انجام خواهد شد.
اما دوباره شاهد آن هستیم که با وجود اعلام رسمی شرکت ” ماموت خودرو ” درباره عدم موفقیت مشتریان در ثبت نام این دو خودرو، برخی دلالان توانسته اند پیش از موعد و گویا بدون نیاز به ثبت نام اینترنتی، فولکس واگن گلف GTi را تحویل بگیرند و این روزها به صورت پلاک شده یا کارتکس با قیمتی فراتر از ۵۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش بگذارند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.