قیمت نسخه 2018 کیا استینگر مشخص شد!

کیا Stinger ،از هر زاویه شبیه به یک ماشین
فروش کیا استینگر ۲۰۱۸ با موتور شش سیلندر از ماه اکتبر امسال با قیمتی کمتر از ۵۰ هزار دلار شروع خواهد شد.
این خودرو ۵ درب و دیفرانسیل عقب قدرت خود را از طریق موتور ۶ سیلندر بنزینی با حجم ۳.۳ لیتر و توربوشارژر دوقلو (bi-turbo) تامین خواهد کرد، این موتور قدرتی برابر با ۲۷۲ کیلووات (۳۶۵ اسب بخار) و گشتاوری ۵۱۰ نیوتون متری دارد.
کیا استینگر ۲۰۱۸ در سه تیپ عرضه خواهد شد، نسخه پایه S از قیمت ۴۸۹۹۰ دلاری بهره می‌برد، نسخه میانی Si دارای قیمتی برابر با ۵۵۹۹۰ دلار خواهد بود و در نهایت خریدار برای نسخه فول آن با نام GT باید مبلغی برابر با ۵۹۹۹۰ دلار پرداخت کند.
علاوه‌بر این موتور ۶ سیلندر و ۳.۳ لیتری، کیا مدلی ارزان‌تر با موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژر نیز برای این خودرو درنظر گرفته که قادر به تولید ۱۹۰ کیلووات (۲۵۵ اسب بخار) قدرت و ۳۵۳ نیوتون متر گشتاور است. هنوز قیمت این نمونه مشخص نشده ولی به احتمال زیاد شاهد قیمت‌گذاری مناسبی برای آن خواهیم بود. هر دو موتور درنظر گرفته شده این اتومبیل، برای انتقال قدرت از گیربکس اتوماتیک هشت سرعته بهره می‌برند و متاسفانه خبری از نسخه مجهز به گیربکس دستی نیست.
کیا با Stinger بزرگی می‌کند
به گزارش چرخان،براساس گفته‌های یکی از تیم‌های توسعه‌دهنده محصولات کیا، استینگر قدرت زیادی را در اختیار افرادی قرار می‌دهد که هزینه تقریبا زیادی را برای خرید خودرو صرف می‌کنند. در واقع به‌نظر می‌رسد که این مدل جدید با توجه به عملکرد، از قیمت مناسبی بهره می‌برد. سرعت کیا استینگر تنها در طی ۴.۹ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که این شتاب بالا به‌علت استفاده از سیستم کنترلی در هنگام شتاب‌گیری اولیه است.
دیمین مردیت، مدیر اجرایی کیا در استرالیا، در رابطه با این محصول جدید می‌گوید:
برای ما تولید خودرویی که بتواند طیف وسیعی از خریداران را جذب کند، امر بسیار مهمی بود. از همان ابتدا هدف ما قرار دادن موتوری ۶ سیلندر مجهز به توربوشارژر دوقلو در اتومبیلی با قیمت کمتر از ۵۰ هزار دلار بود. در نهایت با تلاش، به هدف خود دست پیدا کردیم.
وی اضافه کرد:
تقریبا اکثر سفارشات صورت گرفته از موتور ۳.۳ لیتری بهره می‌برند. بنابراین طبیعی به‌نظر می‌رسد که تا جای ممکن اطلاعات بیشتری از این موتور منتشر کنیم تا خریداران با آگاهی بیشتر از خودرو جدید خود استفاده کنند.
کیا با Stinger بزرگی می‌کند

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.