قیمت خودروهای وارداتی افزایش نمی‌یابد

قیمت خودروهای وارداتی افزایش نمی‌یابد
نایب رییس انجمن واردکنندگان خودرو در پاسخ به جوسازی‌های اخیر مبنی بر افزایش قیمت خودروهای وارداتی به بهانه متوقف شدن ثبت سفارش واردات این محصولات تاکید کرد که هیچ کدام از نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی برنامه‌ای برای افزایش قیمت این محصولات ندارند.
کوروش مرشد سلوک، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر هیچ کدام از واردکنندگان خودرو به دلیل بسته بودن ثبت سفارش فعلا امکان واردات ندارند، عملا امکان افزایش قیمت را نخواهند داشت زیرا موجودی کالایی نیست که بخواهند افزایش قیمت دهند.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در این شرایط عرضه این محصولات در بازار محدود خواهد شد و خودروهای موجود در بازار افزایش قیمت خواهند یافت بنابراین بازار خودروهای دست دوم است که از این موضوع تاثیر می‌پذیرد.
مرشد سلوک در پاسخ به اینکه بنابراین نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی در ایران برنامه‌ای برای افزایش قیمت محصولات ندارند، تاکید کرد: برنامه‌ای برای افزایش قیمت خودروهای وارداتی از سوی واردکنندگان وجود ندارد.
با توجه به رشد شدید بیش از ۱۰۰ درصدی واردات خودرو در چند ماهه ابتدایی امسال، وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف مدیریت واردات، ثبت سفارش واردات این محصولات را به صورت مقطعی متوقف کرد.
این موضوع بهانه‌ای شد تا برخی واردکنندگان خودرو در تنور گرانی دمیده و از افزایش قیمت خودروهای وارداتی به بهانه متوقف شدن ثبت سفارش واردات، سخن بگویند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.