قدرت نمایی رنو با 300 اسب بخار

قدرت نمایی رنو با 300 اسب بخار
رنو تایید کرد که مدل ۲۰۱۷ “مگان RS” با قدرت ۳۰۰ اسب بخار در راه است و این خبر بازتاب بسیار خوبی در اخبار و شبکه های اجتماعی داشت.
رنو احتمالا از این مدل در نمایشگاه فرانکفورت آلمان در ماه سپتامبر رونمایی خواهد کرد.
هنوز اطلاعات کاملی از این خودرو در دست ما نیست اما به احتمال بسیار قوی، این نسخه با دیگر مگان ها از نظر طراحی نیز فرق خواهد داشت.
به گزارش خودرو کار سال گذشته پاتریس راتی، رییس بخش اسپرت رنو گفت که موتور این خودرو توان این را دارد تا به ۳۰۰ اسب بخار توان دست یابد. این شرکت ادعا کرده است که با این مدل خود، رکورد زمانی پیست “نوربُرینگ” را که در حال حاضر در دست فولکس واگن “Golf GTI Clubsport” است، را خواهد شکست.
قدرت نمایی رنو با 300 اسب بخار
طی مصاحبه رنو با مجله “Auto Express” در سال ۲۰۱۶ داشت، این گونه گفتند: ” هنگامی که خودرویی با گشتاور مناسب، سیستم انتقال نیروی دیفرانسیل عقب و یک شاسی منحصر به فرد در اختیار دارید و همچنین خودرو هایی مانند فورد Focus RS را می بینید، به خودتان می گویید که رنو هم می تواند در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشد.”او همچنین اضافه کرد: “این خودرو به جز جعبه دنده اتوماتیک EDC دو کلاچه، با جعبه دنده دستی نیز ارائه خواهد شد. جعبه دنده اتوماتیک در بازار کشور هایی مانند ژاپن و استرالیا بسیار محبوب است اما ما مایل هستیم که این خودرو را با یک جعبه دنده دستی نیز وارد بازار کنیم.”
قدرت نمایی رنو با 300 اسب بخار
این مدل بخصوص از رنو توسط شرکت “Reanultsport” تقویت و ساخته شده است. ساخت این مدل همزمان با مدل اصلی این خودرو است و همزمان با هم به بازار ارائه می شود. این خودرو همچنین دارای گزینه هیبریدی خواهد بود. به گفته رنو: “این تازه شروع کار ما است اما مایل هستیم که تکنولوژی هیبریدی را در این مدل به کار ببریم.”

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.