فروش پریوس 2016 آغاز شد

فروش پریوس 2016 آغاز شد
تویوتا پریوس را می توان اولین خودرو هیبریدی با تیراژ انبوه در بازار جهانی دانست. نسل جدید این خودرو که با مدل ۲۰۱۶ به بازار جهانی عرضه شده است، به تازگی به نمایندگی های ایرتویا آمده و از امروز فروش آن آغاز شده است. این خودرو به موتور ۱.۸ لیتری مجهز است که به صورت ترکیبی قابلیت تولید قدرت تا ۱۳۴ اسب بخار را دارد. نسل چهارم این خودرو می تواند به صورت ترکیبی مصرف سوخت ۳.۹ لیتر را به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ثبت کند.
این خودرو در زمان رونمایی و بعد از آن، شاهد انتقاداتی از جمله ظاهر نه چندان زیبا و داشتن پیشرانه معمولی بوده است. با این حال پریوس ۲۰۱۶ توانسته مشتریان زیادی در بازار جهانی به سمت خود بکشاند. از این رو، شرکت ایرتویا پیش فروش این خودرو را با تحویل ۱۲۰ روز کاری آغاز کرده است.
فروش پریوس 2016 آغاز شد
ابتدا ثبت نام باید مبلغ ۵۵ میلیون تومان را به حساب شرکت واریز کرد و ۶۰ روز بعد، ۱۵ میلیون تومان دیگر را پرداخت کرد. ۱۲۰ روز بعد از عقد قرارداد، ۱۵ میلیون تومان دیگر را باید واریز کرد و الباقی را زمان تحویل خودرو بپردازید. سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد در پیش فروش اولیه پریوس ۲۰۱۶ در نظر گرفته شده است. به احتمال زیاد این خودرو قیمتی بیش از ۱۲۰ میلیون تومان را خواهد داشت.
گروه مستند اسب بخار
گالری تصاویر:

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.