فروش و تحویل 7 روزه، برای رنوهای نگین خودرو

فروش و تحویل 7 روزه، برای رنوهای نگین خودرو
نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، در راستای پاسخگویی به تنوع تقاضای علاقه مندان این برند اصیل و اروپایی اقدام به طراحی شرایط فروش با مدل پرداخت های چند ودیعه ای(۲ و ۳ ودیعه ای) کرده است.
تمام محصولات سبد نگین خودرو، با تسهیلات استثنایی و تخفیف خرید نقدی ویژه با زمان تحویل های متنوع عرضه می شود.
در این طرح خاص، خودروهای داستر، فلوئنس، اسکالا، سفران و کولئوس با زمان تحویل های ۷ روزه، ۳۰ روزه و ۶۰ روزه به فروش می رسد که در خریدهای ۶۰ روزه، سود مشارکت ۲۲% به علاقه مندان این برند ایمن اروپایی ارائه می شود.
بنا بر اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو، در طرح ویژه “خرید هیجان انگیز رنو” مشتریان می توانند خودروهای سفران، فلوئنس، اسکالا، سیمبل، داستر و کولئوس را در تیپ‌های مختلف با بهره بردن از وام تا سقف ۷۰۰ میلیون ریالی بدون بهره یکساله و ۲۱ درصد ۲۴ ماهه خریداری کنند.
فروش و تحویل 7 روزه، برای رنوهای نگین خودرو
در خرید نقدی، خودرو داستر علاوه بر تخفیف ریالی از پک آپشن ویژه ای که طراحی شده است، شامل مانیتور، نویگیشن، دوربین عقب و سنسور پارک، بهره می برد. سایر محصولات با تخفیف خرید نقدی تا ۵ درصد ارزش خودرو، معادل ۶۰ میلیون ریال، به فروش می رسند.
همچنین خودروهای سفران ۲.۵، اسکالا ۲.۰ SE و اسکالا ۱.۶ از ۵۰.۰۰۰ کیلومتر سرویس دوره ای رایگان بهره می برد. سایر خودروها دارای سرویس های ۱۰۰۰ و ۱۰.۰۰۰ کیلومتر رایگان است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.