فراری نسخه جدید FXXK EVO را معرفی می‌کند

فراری نسخه جدید FXXK EVO را معرفی می‌کند
محصولات XX فراری در واقع نسخه مسابقه­‌ای و مخصوص پیست این برند مطرح ایتالیایی هستند که تعداد مدل‌های آنها جمعا به عدد ۴ می­‌رسد. داستان زمانی هیجان انگیزتر می‌شود که بدانید قرار است یک مدل دیگر به اسب­‌های مسابقه‌ای فراری اضافه شود آن هم با نام فراری FXX k Evo که جایگزین نسخه فعلی FXX k است.
به گزارش خودرونویس، سه سال پیش در پیست ابوظبی فراری در مراسم Finali Mondiali از مدل مخصوص پیست خود یعنی FXX K رونمایی انجام داد که با آن خودرو فراری به کلوپ سوپراسپرت­ های ۱۰۰۰ اسب بخاری راه یافت.
این درحالی است که نسخه جدید FXX K قرار است در خانه فراری و در پیست تحت تملک فراری یعنی موجلو معرفی شود باید منتظر ماند و دید قدرت نهایی و بازه تولیدی آن چقدر است.
نسخه فعلی این هایپرکار دارای ۱۰۵۰ اسب بخار بوده که از دل یک موتور V12 و یک موتور الکتریکی بیرون می‌آید همچنین وزن خشک FXX K به عدد ۱۱۶۵ کیلوگرم می‌رسد.
نسخه EVO این خودرو احتمالا از یک پکیج آیرودینامیک جدید استفاده کند که شامل یک بال عقب جدید و قطعاتی روی سپر جلو خواهد بود. همچنین احتمال می­رود یک دیفیوزر جدید در عقب به‌کار گرفته شود.
در کنار تمامی این بروزرسانی‌­ها احتمال می‌رود قدرت موتور نیز افزایش پیدا کند که در این صورت باید این فراری را بیش از پیش سلطان قاطع پیست بنامیم.
جزئیات قیمت هنوز در دسترس نیست و شاید این جزئیات دیگر آن‌چنان اهمیتی نداشته باشد چرا که با توجه به تولید محدود این مدل­ها احتمالا تمامی آنها از قبل بفروش رفته­‌اند. قیمت خودروی FXX K 3 میلیون دلار است پس اگر مدل جدید این فراری قیمتی به مراتب بالاتر داشت سورپرایز نشوید چرا که قطعا وحشی­‌ترین اسبی است که تا به الان از اصطبل فراری بیرون می‌آید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.