شیوه های نوین بازاریابی برای دی اس

شیوه های نوین بازاریابی برای دی اس
شرکت آرین موتور تابان از سال ۹۴ به عنوان نماینده رسمی DS فرانسه در ایران شناخته می شود. این شرکت تا به امروز ۵ مدل از محصولات این برند پرمیوم فرانسوی را به بازار ایران معرفی کرده است.
همچنین برنامه دارد تا در آینده نزدیک به غیر از DS5، DS5 LS، DS6، DS4 Crossback و DS3، جدیدترین کراس اوور این برند یعنی DS7 را در ایران عرضه کند. محصولات این برند لوکس فرانسوی باب میل افرادی است که دنبال خودرویی خاص و متفاوت از سایر گزینه های موجود در بازار می گردند. با اینکه مشخصات فنی رقبای DS هم رقابتی در نظر گرفته شده است، ولی سبک طراحی و برخی اصول ظریف باعث شده تا در نگاه اول این خودروها به عنوان محصولاتی لوکس شناخته شود. در حال حاضر بسیاری از مراسم های تشریفاتی دولت فرانسه با خودروهای DS انجام می شود. اصالت بیش از ۶۰ ساله این برند و سابقه حضور در گروه PSA باعث شده تا شهرت خوبی برای این خودروساز خاص، در اروپا و آسیا پدید آید.
حال شرکت آرین موتور تابان که شوروم متفاوتی از رقبا را در خیابان اندرزگو تهران راه اندازی کرده است و خودروهای خود برای تست درایو در اختیار مشتریان می گذارد، چند وقتی است که DS5 به یکی از لوکس ترین و پرترددترین مراکز تجاری تهران برده است. این روزها مرکز خرید پالادیوم، میزبان یک دستگاه DS5 نوکمدادی در طبقه همکف خود است که معمولا در هر ساعتی، مراجعین به این پاساژ در اطراف خاص ترین محصول DS حضور دارند. شرکت آرین موتور تابان به عنوان نماینده رسمی DS فرانسه در ایران به تازگی شرایط فروش منعطفی را برای محصولات پرمیوم خود اعلام کرده است. علاقه مندان می توانند علاوه بر نمایندگی مرکزی این برند در خیابان اندرزگو، به مرکز خرید پالادیوم هم برای بازدید DS5 مراجعه کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.