شورولت Silverado مدل ۲۰۱۹

شورولت Silverado مدل ۲۰۱۹
ما برای اولین بار این خودرو را در دسامبر مشاهده کرده بودیم، جایی که شورولت مدل Z71 trailboss را نمایش داده بود. اما حالا جزییات هر هشت مدل از این خودرو در دستمان است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

طبق اعلام شورولت، با کمک مواد ترکیبی جدید در ساخت و ترکیب آلومینیوم و فولاد برای ساخت بدنه این Silverado جدید چیزی بالغ بر ۴۵۰ پوند از نسل پیشینش سبک‌تر است. بازوهای کنترلی قسمت فوقانی سیستم تعلیق که از جنس آلومینیوم ساخته شده‌اند، هم سختی و هم کاهش وزن را در پی دارند. جناب Mark Reuss از کمپانی جنرال‌موتورز قسمت بار Silverado را کاربردی ترین قسمت بار در میان تمام پیکاپ‌های سایز بزرگ می‌داند. این قسمت به خودی خود ۷ اینچ از قبل پهن‌تر است و همچنان در طولهای متعددی عرضه می‌شود. این تمام ماجرا نیست و تخته بار موجود در قسمت عقب پیکاپ به‌ صورت برقی از داخل کابین قابل کنترل است که این موضوع برای اولین بار در صنعت خودروسازی و پیکاپ ارائه شده‌است.


شش ترکیب مختلف از موتور و گیربکس برای Silverado در نظر گرفته شده و در کنار آن‌ها یک موتور جدید ۶ سیلندر خطی دیزلی به حجم ۳.۰ لیتر نیز موجود می‌باشد و به گفته Reuss این موتور دیزلی بهترین بازدهی را در بخش پیکاپ های فول سایز را دارا می‌باشد که اعداد و ارقام آن در آینده ارائه خواهند شد.
از موتورهای بنزینی این خودرو میتوان به ۸ سیلندرهای ۵.۳ و ۶.۲ لیتری بلوک کوچک اشاره کرد که هر دو مدل ارتقاء یافته ی موتورهای فعلی هستند که سیستم مدیریت سوخت‌رسانی فعال برایشان در نظر گرفته شده. به این ترتیب که از یک تا هفت سیلندر آن‌ بر طبق نیاز قابلیت خارج شدن از مدار را دارند. بله، شاید عجیب به نظر برسد اما Silverado می‌تواند با فقط یک سیلندر کار کند. گیربکسی ده سرعته و اتوماتیک برای هر دو موتور قابل سفارش است.
شورولت Silverado مدل ۲۰۱۹

در بخش ابعاد، این پیکاپ اندکی بزرگتر از سابق شده. چراغهای LED در جلو و عقب موجود می‌باشند و مدل‌هایی با آپشن‌های مختلف قابل سفارش هستند، از مدل پایه مخصوص کار گرفته تا مدل سوپر لوکس High Country.
حتی یک مدل اسپرت از این پیکاپ ارائه‌ خواهد شد که RST نام دارد که انتظار می‌رود همانند Tahoe مدل RST با چرخ‌هایی بزرگ تر و موتوری V8 با بلوک بزرگ ارائه شود.

گروه مستند اسب بخار
سیاوش مرادی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.