شرایط فروش فولکس واگن گلف GTi و تیگوان اعلام شد

فولکس واگن گلف GTi با چه قیمتی عرضه می شود؟
شرکت ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن ، شرایط فروش گلف GTi و تیگوان را به تازگی اعلام کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در شرایط فروش جدید ماموت خودرو، قیمت فولکس واگن تیگوان ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و به بهای ۳۳۵ میلیون تومان رسیده است. همچنین برای اولین بار قیمت فولگس واگن گلف GTi توسط ماموت خودرو اعلام شد و مشخص گردید که این خودرو قیمت ۳۰۰ میلیون تومان را به خود اختصاص داده است. این شرکت متعهد شده تا خودروهای ثبت نامی را در ۶۰ روز کاری به دست مشتریان برساند. همچنین قیمت های اعلام شده با عنوان علی الحساب در شرایط فروش ذکر شده اند و امکان دارد که در زمان تحویل در صورت بروز هرگونه تغییر در روند کاری مربوط به خودروهای وارداتی، بهای این دو خودرو نیز تغییر کند.
اما نکات جالب این است که دیگر ماموت خودرو امکان مراجعه مستقیم به نمایندگی ها را در هنگام ثبت نام برای مشتریان ندارد و متقاضیان می توانند از روز ۲۲ خرداد راس ساعت ۱۰، اطلاعات خود را در سایت این شرکت وارد کنند. شرکت ماموت خودرو اعلام کرده که برای رعایت حقوق مصرف کنندگان این اقدام صورت پذیرفته است.

در حال حاضر فولکس واگن تیگوان با مدل ۲۰۱۸ در بازار آزاد یافت می شود و چندی پیش توانست رکورد ۵۰۰ میلیون تومان را در هم قیمت گذاری توسط دلالان ثبت کند. این خودرو به عنوان یک کراس اوور دو دیفرانسیل آلمانی شناخته می شود که به پیشرانه ۲ لیتری توربو و گیربکس دو کلاچه مجهز است. همچنین فولکس واگن گلف، قرار است که در نسخه اسپرت GTi به بازار کشور عرضه شود و موتور دو لیتری توربو بر روی آن نصب است. این خودرو چند وقتی است که در برخی از نمایندگی های ماموت خودرو حضور دارد.
شرایط فروش فولکس واگن گلف GTi و تیگوان اعلام شد

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.