شرایط فروش جدید هاوال H2 اعلام شد

شرایط فروش جدید هاوال H2 اعلام شد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شرکت بهمن موتور به عنوان زیر مجموعه گروه بهمن و شریک تجاری هاوال چین،شرایط فروش جدید هاوال H2 را اعلام کرد. در این شرایط فروش هاوال H2، قرار است که خودروها از مهر ماه به دست مشتریان برسد.

این شرایط فروش روز دوشنبه مورخ ۹۷/۳/۷ ساعت ۹ صبح آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.
خریداران می توانند با پرداخت مبلغ ۵۲/۳۰۰/۰۰۰ تومان خودرو را پیش خرید کنند و مابقی مبلغ خودرو را در زمان ارسال دعوتنامه پرداخت نمایند. (طبق قوانین سازمان حمایت از مصرف کننده شرکت ها می توانند ۵۰% مبلغ نهایی خودرو را به عنوان پیش پرداخت دریافت کند.)
شرکت بهمن موتور برای پیش فروش هاوال H2 سود مشارکت %۱۴ و و سود انصراف %۱۲ در نظر گرفته است.همچنین موعد تحویل خودرو مهر و آبان ماه ۹۷ می باشد.
هاوال H2 به عنوان جدیدترین محصول گروه بهمن شناخته می شود که چند وقتی است وارد خط تولید شرکت بهمن موتور شده است. H2 یک کراس اوور چینی است که محصول کمپانی هاوال و گریت وال بوده و چند سالی است که در بازار جهانی عرضه می شود.
این خودرو به عنوان یکی از ۵ کراس اوور جمع و جور پرفروش بازار دنیا شناخته می شود و حتی از برخی رقبای کره ای و اروپایی پرفروشتر است. البته که دلیل داشتن این مقام، فروش بالا هاوال H2 در بازار چین است
برای تماشای ویدیو تست و بررسی هاوال H2 در فصل چهارم اسب بخار، می توانید بر روی لینک کلیک کنید.
همچنین شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت هاوال H2 در قالب برنامه شتاب منتشر شده که لینک آن نیز بر روی کلید واژه موجود است.

شرایط فروش جدید هاوال H2 اعلام شد

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.