شرایط فروش جدید فاو بسترن B30

شرایط فروش جدید فاو بسترن B30
شرکت بهمن موتور به عنوان تولیدکننده و مونتاژکننده خودروهای سواری گروه بهمن، به تازگی شرایط فروش جدیدی را برای فاو بسترن B30 اعلام کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

طبق این شرایط فروش مشتریان می توانند برای تحویل فاو بسترن B30 در بهار سال آینده، پیش پرداخت های تک ودیعه ای ۲۵ میلیون تومانی و یا دو ودیعه ای ۱۵ و ۱۰ میلیون تومانی را به حساب شرکت بپردازند. طبق اعلام سازمان فروش بهمن موتور، سود مشارکت این پیش فروش ۱۶ درصد و سود انصراف آن ۱۴ درصد است و قیمت خودروها بر مبنا بهای روز کارخانه با خریداران محاسبه می شود.
فاو بسترن B30 خودرویی سدان و اتوماتیک است که در حال حاضر قیمتی کمتر از ۶۰ میلیون تومان را در کارخانه دارد و در بازار آزاد، بهای ۶۴ میلیون تومان هم برای آن ثبت شده است. پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۰۷ اسب بخار و گیربکس شش سرعته اتوماتیک آیسین، قدرت حرکت را به چرخ های جلو خودرو می دهند. امکاناتی نظیر سانروف، قابلیت انتخاب تریم داخلی، فرمان کمکی برقی، مانیتور، سنسور و دوربین عقب، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، دی لایت، سنسور نور، کروزکنترل، کامپیوتر سفر و… باعث شده تا در پاییز و زمستان سال جاری، از این خودرو چینی مونتاژ داخل استقبال به نسبت خوبی بشود. طبق آخرین گزارش رسمی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گروه بهمن در دی ماه سال جاری فاو بسترن B30 را با چهار ستاره کیفی مونتاژ کرده است.
برای مشاهده فیلم تست و بررسی فاو بسترن B30، می توانید به این بخش مراجعه کنید.

شرایط فروش جدید فاو بسترن B30

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.