شایعه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

شایعه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با رد شایعات مطرح شده در زمینه اینکه نصب تجهیزات جدید به سهمیه بندی بنزین یا افزایش قیمت سوخت ربط دارد گفت: اقدامات انجام شده هیچ ربطی به افزایش قیمت یا سهمیه بندی بنزین ندارد و تنها برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم ،مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: از این پس تمامی نازل‌ها به سیستم توزیع سوخت و پرداخت همزمان مجهز می‌شود که شهروندان می‌توانند از طریق خدمات بدون کارت و یا با وارد کردن کارت‌های بانکی خود و حتی از طریق موبایل پرداخت‌های خود را انجام دهند.

سید محمدرضا موسوی خواه گفت: این تجهیزات جدید لمسی بوده و صفحه نمایشگر بزرگتری دارد و از نظر حجم حافظه نیز چند برابر کارتخوان‌های قدیمی است و ضمن آنکه امنیت بالایی دارد می‌توان توزیع سوخت و پرداخت را بصورت همزمان انجام دهند.

وی با بیان اینکه نصب تجهیزات استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌های عرضه آغاز شده است، گفت: تا یکماه دیگر استفاده از سری اول این تجهیزات آغاز خواهد شد و در یک بازه زمانی مشخص تمامی جایگاه‌های سوخت کشور به این تجهیزات مجهز خواهد شد.

وی با بیان اینکه فناوری‌های نصب شده بر روی کارت خوان‌های جدید قابلیت توزیع سوخت و انجام عملیات‌های بانکی را دارا است گفت: از این پس تمامی نازل‌ها به سیستم توزیع سوخت و پرداخت همزمان مجهز می‌شود که شهروندان می‌توانند از طریق خدمات بدون کارت و یا با وارد کردن کارت‌های بانکی خود و حتی از طریق موبایل پرداخت‌های خود را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه با استفاده از سیستم‌های جدید مردم نیاز خواهند داشت از کارت‌های شخصی خود استفاده کنند گفت: ما مصمم هستیم تا به سمتی برویم که مردم از کارت‌های شخصی خود استفاده کنند چرا که استفاده از کارت‌های شخصی می‌تواند اطلاعات آمار مدیریتی خوبی در خصوص مدل خودرو‌ها، میزان سوخت مصرفی و حتی میزان مصرف در صد کیلومتر را در اختیار ما قرار دهد که پایه اطلاعات آماری کشور خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه تمام خودرو‌ها در حال حاضر کارت سوخت دارند گفت: اگر کسی کارت سوختش را گم کرده باشد می‌تواند با مراجعه به دفاتر پست و پلیس +۱۰ کارت المثنی خود را پی گیری کند.

وی با تاکید بر اینکه کارت‌های سوخت هیچ تغییری نمی‌کند افزود: اگر کسی رمز کارتش را فراموش کرده باشد در ابتدای اجرای این طرح تجهیزاتی در جایگاه‌ها نصب خواهد شد تا شهروندان بتوانند رمز خود را بازیابی کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه از آغاز اجرای این طرح کارت سوخت موجود در جایگاه‌ها نیز فعال خواهد بود گفت: مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند و تا مدتی کارت‌های سوخت جایگاه داران همچنان فعال خواهد بود تا مشکلی برای شهروندان پیش نیاید.

وی با رد شایعات مطرح شده در زمینه اینکه نصب تجهیزات جدید به سهمیه بندی بنزین یا افزایش قیمت سوخت ربط دارد گفت: اقدامات انجام شده هیچ ربطی به افزایش قیمت یا سهمیه بندی بنزین ندارد و تنها برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان انجام می‌شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.