شاهزاده رنو بر تخت ارگ نشست

شاهزاده رنو بر تخت ارگ نشست
چند روزی است که از اتمام نمایشگاه بین المللی خودرو تهران می گذارد و شرکت ها حاضر در نمایشگاه، میزان استقبال بازدیدکنندگان را از خودروهای خود می سنجند.
به گفته بسیاری از بازدیدکنندگان و کارشناسان، غرفه رنو به عنوان یکی از بهترین ها در نمایشگاه این دوره تهران بود. فضایی که رنو در اختیار خود گرفته بود، مملو از جمعیت بود و حضور کولئوس و R.S.01 جذابیت بیشتر را به غرغه نگین خودرو رنو آورده بود.
قرار است که بزودی فروش رسمی رنو کولئوس از جانب نگین خودرو آغاز شود و احتمال داده می شود با توجه به استقبال از این خودرو در زمان نمایشگاه، فروش خوبی را در آخر سال ۹۵ برای نگین خودرو داشته باشد. روزهای گذشته برای سنجیدن استقبال مردم از این خودرو به شوروم های نگین خودرو در سطح شهر تهران سری زدیم تا ببینیم که آیا جو حاکم بر نمایشگاه، به نمایندگی های این شرکت کشیده شده است یا نه؟ جالب است بدانید بعد از اتمام نمایشگاه خودرو تهران، کولئوس خود را به پاساژ ارگ تهران و پالادیوم رسانده است و توانسته نظر مردم را در این محیط های تجاری به سمت خود بکشاند.
در هر ساعتی که برای بازدید از کولئوس به نمایندگی های نگین خودرو و این دو پاساژ مراجعه کردیم، همیشه افراد مراجعه کننده ای بودند که برای دیدن این کراس اوور جدید آمده بودند و می خواستند این خودرو را از نزدیک ببیند. بودند افرادی که قصد رزرو خرید این خودرو را پیش از آغاز فروش رسمی داشتند. وقتی پای صحبت خریداران کولئوس نشستیم، آن ها طراحی متفاوت و قابلیت های بالای این خودرو را به عنوان مزیت رقابتی آن اعلام می کردند. همچنین با تحقیقی که خریداران و مصرف کنندگان کولئوس انجام داده بودند، اعتماد مناسبی به خدمات پس از فروش آن پیدا کرده بودند.
رنو کولئوس به عنوان جدیدترین کراس اوور کمپانی رنو شناخته می شود که به تازگی در جمع محصولات نگین خودرو قرار گرفته است. این کراس اوور که در اتاق D طراحی و ساخته شده است، رقبایی چون هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، نیسان X-Trail و… دارد. پیشرانه کولئوس از نوع ۵/۲ لیتری چهار سیلندر ۱۷۱ اسب بخار بوده که به گیربکس ۷ دنده اتوماتیک CVT X-Tronic متصل می شود. قابلیت انتقال نیرو به چهار چرخ خودرو و تنظیم عملکرد آن توسط راننده از ویژگی های این کراس اوور اصیل به حساب می آید. این خودرو به امکاناتی چون دی لایت، درب صندوق برقی با سنسور پا، سیستم تهویه دوگانه، شارژر مستقل USB برای سرنشینان عقب، اتوپارک، شش کیسه هوا ۱۰ نقطه ای، سقف پانارومیک، صندلی های جلو برقی، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، تودوزی تمام چرم، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، صفحه کیلومتر دیجیتال، نمایشگر RLink2، ۱۲ سنسور پارک با قابلیت تشخیص موانع جانبی، سیستم کمکی پارک، سنسور نور و باران، رادار نقطه کور، سیستم صوتی Bose نورپردازی داخلی و…مجهز است.
مشتریان خرید کولئوس به این نکته پی برده اند که این کراس اوور فرانسوی در بازار جهانی قیمتی مشابه و گاهی حتی بیشتر از سایر رقبا کره ای و ژاپنی دارد و به خاطر سیاست قیمت گذاری نگین خودرو، با اختلاف قیمتی بین ۱۹ تا ۵۰ میلیون تومان با آن ها برای فروش گذاشته می شود. همین نکته نشان می دهد که شعار رنو به حقیقت پیوسته و با بوجه ای که هزینه می کنید، خودرویی با ارزش بیشتر به دست می آورید.
در آخرین روز برگزاری از نمایشگاه خودرو تهرانّ نگین خودرو شرایطی را برای خبرنگاران فراهم کرد تا اولین ملاقات را با کولئوس در ایران تجربه کنند. جالب است بدانید که این کراس اوور به نسبت بزرگ، در درگ با هیوندای سانتافه ۱۷۸ اسب بخار، آن را طی هشت بار مسابقه پشت سر گذاشت. فیلم های این درگ جذاب در فضای مجازی منتشر شده و قابلیت های آن را به تصویر کشیده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.