شاسی‌بلند ۵۰۰ اسب‌بخاری رضوانی معرفی شد!

شاسی‌بلند ۵۰۰ اسب‌بخاری رضوانی معرفی شد!
شاید شما مسیرهای ناهموار را با خودروهایی مانند Jeep Wrangler و تویوتا لندکروزر طی نکنید! در این صورت پیشنهاد ما به شما شاسی‌بلند کمپانی رضوانی است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش چرخان،برای ساخت این شاسی‌بلند عضلانی از طراحی تانک‌های نظامی و یک پیشرانه ۶.۴ لیتری V8 با ۵۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۵۸۳ نیوتن‌متر گشتاور استفاده شده است. همچنین شاسی‌بلند رضوانی به دوربین حرارتی و پوشش زرهی بالستیک مجهز شده است!

شکل و شمایل شاسی‌بلند رضوانی کاملا تهاجمی بوده و هودهای بسیار بزرگ و هوشمندانه‌ای در پیشانی آن تعبیه شده است. سپر این خودروی قدرتمند کمی کوتاه بوده و چراغ‌های LED نور بیشتری در اختیار خریداران تانک رضوانی قرار می‌دهند!
شاسی‌بلند ۵۰۰ اسب‌بخاری رضوانی معرفی شد!
فضای داخلی تانک رضوانی بسیار لوکس است. در این فضا از پوشش چرم و جیر استفاده شده و یک صفحه نمایش ۷.۹ اینچی با قابلیت پشتیبانی از Google Maps، Stitcher و سایر برنامه‌های کاربردی، اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیار او قرار می‌دهد.

رضوانی این امکان را فراهم کرده است که برای افزایش ایمنی سرنشینان شاسی‌بلند عجیب خود امکان استفاده از شیشه ضد گلوله، سطوح ضد ارتعاش، پوشش محافظ باک سوخت، رادیاتور و … در صورت سفارش خریداران وجود داشته باشد.

قیمت تانک رضوانی از ۱۷۸۵۰۰ دلار شروع شده و تحویل آن قبل از پایان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.