سلام تاکسی تمایزی از جنس پریوس

سلام تاکسی تمایزی از جنس پریوس
با صنعتی شدن شهرها و افزایش سفرهای درون شهری آلودگی هوای کلانشهرهایی همچون تهران روز به روز در حال افزایش است. آسمان را هاله ای از دود فرا گرفته و نفس شهروندان را تنگ کرده است. سلام تاکسی با در نظر گرفتن این مسئولیت اجتماعی اقدام به ابجاد سامانه و ناوگان جدید تاکسیرانی به صوت vip کرده و با بهره گیری از تویوتا پریوس می خواهد هوای شهر را تمیزتر و خدمات متمایزتری برای مشتریان فراهم سازد.
شرکت سلام تاکسی تویوتا پریوس را برای این امر انتخاب کرده و دلیل این انتخاب به علت قدرت ۱۳۴ اسب بخاری این خودرو و همچنین مصرف سوخت کمتر از ۵ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر است. این خودرو از یک موتور ۱۸۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپ بهره می برد و می توانند ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند و این قدرت توسط یک گیربکس CVT به چرخ های جلو می رسد. استفاده از پریوس در تاکسیرانی فصل تازه ای از کیفیت و آسایش را برای مسافران ایجاد می کند.
قوانین این شرکت ایجاب می کند تا رانندگان وقت شناس ، خوشرو و با لباس متحدالشکل باشند و چهره شهر را زیبا تر کنند. تمامی خودروها مجهز به سیستم مسیریاب هستند و شرکت همواره نظارت بر رفتار رانندگان دارد و همچنین ایجاد امنیت و آرامش برای مسافران از اولویت های این شرکت است.
با مذاکرات انجام شده با شهرداری واگذاری این تاکسی ها که ١۵۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است از ٣٠ میلیون تومان یارانه بلاعوض سازمان تاکسیرانی و شهرداری برخوردار است و تا سقف ٧٠ درصد مابقی قیمت خودرو نیز قابلیت دریافت تسهیلات با سود ١٨ درصد و با بازپرداخت ۴ ساله برای رانندگان وجود دارد.
سلام تاکسی تمایزی از جنس پریوس
مدریرعامل این شرکت با اشاره به اینکه هم اکنون ٣٠٠ هزار خودرو در شبکه حمل و نقل تهران فعالیت دارد که ٨٠ هزار دستگاه آن تاکسی است، اظهار داشت: ورودی این تاکسی های سبز و لوکس برای فرودگاه مهرآباد ٩٠٠٠ تومان و داخل شهری ۵٠٠٠ تومان است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.