سایپا سیتروئن به متقاضیان سیتروئن C3 هشدار داد

نخستین تست و بررسی سیتروئن C3 در ایران
شب گذشته گروه مستند اسب بخار فایل صوتی و گزارشی را منتشر کرد که شرکت هایی چون پرشین پارس ادعای فروش سیتروئن C3 را دارند و می خواهند از طریق آگهی های اینترنتی جذاب سرمایه ای به اسم پیش فروش C3 داشته باشند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با انتشار این خبر، معاونت فروش و بازاریابی شرکت سایپا سیتروئن اطلاعیه ای را در این خصوص در سایت رسمی saipa-citroen.ir منتشر کرد. متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

« هرگونه فروش توسط شرکت ها و افراد متفرقه غیر قانونی است »

« احتراماً به استحضار مشترین محترم می‌رساند فروش خودرو سیتروئن C3 منحصراً از طریق وبسایت فروش اینترنتی ایرانی‌کار به آدرس www.saipa-citroen.iranecar.com و طبق آگهی رسمی مندرج در وبسایت رسمی شرکت سایپا سیتروئن به آدرس www.saipa-citroen.ir انجام می‌پذیرد که مرحله اول پیش فروش این محصول در روز چهارشنبه ۲۶/۲/۱۳۹۷ پایان یافته است.
لذا هرگونه فروش توسط شرکت‌ها و افراد متفرقه، غیر قانونی بوده و از مشتریان گرامی تقاضا داریم مراقب هرگونه سواستفاده و کلاهبرداری در این زمینه باشند. »

معاونت بازاریابی و فروش شرکت سایپا سیتروئن

با اعلام این خبر احتمال داده می شود که در آینده نزدیک مجددا پیش فروش سیتروئن C3 از جانب شرکت سایپا سیتروئن انجام شود. از طرفی با توجه به بیانیه خبری این شرکت، مشخص است که فروش حواله های C3 غیر ممکن بوده و ادعای شرکت هایی چون پرشین پارس در خصوص فروش C3 با شرایط رسمی سایپا سیتروئن غیر قابل استناد است.

برای آشنایی بیشتر با این هاچبک می توانید گزارش کامل اسب بخار برای سیتروئن C3 را با کلیک بر روی لینک مطالعه نمایید.


همیچنین ویدیو اختصاصی گروه مستند اسب بخار از خط تولید سیتروئن C3 نیز با کلیک بر روی لینک در دسترس شما قرار می گیرد.


اگر هم می خواهید با سیتروئن C3 به صورت ویدیویی آشنا شوید، معرفی این خودرو به صورت اختصاصی توسط تیم اسب بخار انجام شده و شما می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.