زنگ خطری برای کادیلاک اسکالید

زنگ خطری برای کادیلاک اسکالید
شرکت لینکلن که در حقیقت برند زیرمجموعه لوکس فورد محسوب می‌شود، پس از ۲۰ سال از عرضه نسخه اولیه مدل Navigator، نسل چهارم آن را به عنوان یک شاسی‌بلند فول‌سایز لوکس وارد عرصه رقابت با خودروهایی مانند کادیلاک اسکالید و اینفینیتی QX80 می‌کند. Navigator این بار با بهره‌گیری از پیشرانه‌ای قدرتمند و انبوهی از امکانات به دنبال کسب افتخارات بیشتر برای لینکلن است.
زنگ خطری برای کادیلاک اسکالید
طراحی نسل چهارم Navigator تا حدود زیادی با نمونه کانسپتی که پیش‌تر توسط لینکلن معرفی شده بود مشترک است، با این تفاوت که از درب‌های گالوینگ (درب‌هایی که رو به بالا باز می‌شوند) خبری نیست! در قسمت‌های مختلف بدنه و اتاق این خودرو المان‌هایی به کار رفته است که به خوبی یادآور محصولات موفق لینکلن در دهه‌های ۱۹۵۰ تا ۱۹۷۰ است. طراحی روان و یک تکه داشبورد و چراغ‌های عقب که به یکدیگر متصل شده‌اند را می‌توان از این جمله دانست.
زنگ خطری برای کادیلاک اسکالید
زنگ خطری برای کادیلاک اسکالید
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، لینکلن Navigator از نسل جدید پیشرانه‌ اکوبوست فورد نیرو می‌گیرد. این موتور V6 به حجم ۳.۵ لیتر و به کمک توربوشارژر‌ها قادر به تولید ۴۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۶۹۲ نیوتن‌متر گشتاور بوده که از پیشرانه V8 6.2 لیتری کادیلاک اسکالید قوی‌تر است. صندلی‌های راننده این خودرو با قابلیت تنظیم در ۳۰ جهت متفاوت در کنار سیستم صوتی با ۲۰ اسپیکر فضای داخلی آن را به محیطی آرام و جذاب تبدیل کرده است.قیمت نسخه پایه نویگیتور از ۷۸ هزار دلار آغاز می‌شود و نسخه Black Label آن که شامل تریم متفاوت و سیستم چهارچرخ محرک پیشرفته‌تری نسبت به مدل پایه است را می‌توان با حداقل قیمت ۹۸ هزار دلار خریداری کرد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.