رولز‌رویس خودروهای سفارشی‌تر می‌سازد

نگاهی عمیق بر رولز رویس فانتوم مدل ۲۰۱۸
برای بسیاری، رولز‌رویس به سادگی قابل دسترس نیست. اما، ظاهراً این برند با این شرایط و آپشن‌ها دیگر برای قشر ثروتمند جامعه هم که بازار هدف این برند فوق لوکس را تشکیل می‌دهند، آنچنان دلچسب نیست. اما اینطور نخواهند ماند، چرا که رولز رویس در نظر دارد به سمت خودروهای سفارشی‌تر و لوکس‌تر از مدل‌های امروزی‌اش حرکت کند.
به همین دلیل است که تورستن مولر اُتوس، مدیر اجرایی رولز رویس در مصاحبه با نشریه کار اند درایو به معرفی فانتوم جدید اشاره کرد و گفت: بازار لوکس آینده بازاری خواهد بود که خودروها و آپشن‌ها حتی متناسب با سلیقه خریداران طراحی و تحویل داده می‌شوند.
مردم در این سگمنت دنبال خودرویی کاملاً ویژه هستنند، خودرویی که به طرز قابل ملاحظه‌ای آن‌ها را از دیگر دوستان خود متمایز کند.
رولز رویس چندی پیش، مخصوصا بعد از اینکه مدل سوئپتیل توجه عموم را به خود جلب کرد، علاقه خود را به راه‌اندازی بخش خودروهای سفارشی و انجام پروژه‌های سفارشی‌ بیشتر ابراز کرد. شایعه شده که این خودرو به قیمت ۱۲.۸ میلیون دلار به فروش رفته که اکنون گران‌ترین خودرویی است که تا به حال به فروش رسیده است. با این حال، مولر اتوس گفت ساخت خودروهای سفارشی‌تر، راحت‌تر از چیزی است که درباره آن صحبت کردیم.
مدیر رولز رویس معتقد است الزامات قانونی برای رعایت قوانین تایید هویت و مدت زمان ساخت خودروهای خاص هر دو امری دلهره‌آور هستند. او هنوز سوئپتیل را یک پروژه موفق می‌داند و اظهار کرد پس از عرضه این خودرو، فورا تماس‌هایی را از سوی مشتریان خود مبنی بر تمایل‌شان برای خرید این خودروی فوق لوکس و گران قیمت داشت.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، سختی و مشکلات پیرامون هدف اجرایی برای حرکت رولز رویس به سمت فضای لوکس ممکن است با معماری بدنه آلومینیومی جدید فانتون کاهش پیدا کند. مولر اتوس گفت این پلت‌فرم منعطف‌تر است و می‌تواند برای طراحان و مهندسان امکان چاپ سه بعدی عناصر و اجزای مختلف و حتی قطعات بدنه را فراهم کند. او حتی چاپ سه بعدی را هدفی طولانی‌مدت عنوان کرد.
خواه ساخت این خودروهای سفارشی با تغییر نهایی برند به خودروهای تمام الکتریکی برقی تبدیل شود یا نشود، چیزی که به خودروها قدرت می‌بخشد عنصر لوکس بودن است و این موضوع در طراحی‌های آینده باید لحاظ شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.