رنو کپچر فیس‌لیفت در نمایشگاه ژنو معرفی شد

رنو کپچر فیس‌لیفت در نمایشگاه ژنو معرفی شد
رنو کپچر، پرفروش‌ترین کراس‌اور اروپا، با ظاهر جدید و تجهیزات بیشتری پا به نمایشگاه خودروی ژنو گذاشته است.
رنو کپچر فیس‌لیفت به‌تازگی در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شده است. طراحی داخلی و خارجی جدید به همراه امکانات به‌روز شده از ویژگی‌های کپچر فیس‌لیفت هستند. رنو کپچر پرفروش‌ترین کراس‌اور دسته B (سایز متوسط) در اروپا محسوب می‌شود (فروش ۲۱۵ هزار و ۶۷۰ دستگاه در سال ۲۰۱۶) و حالا با تغییرات اندکی راهی نمایشگاه ژنو شده است.
رنو کپچر فیس‌لیفت در نمایشگاه ژنو معرفی شد
عرضه‌ی این خودرو با دو رنگ پیشین بدنه همچنان ادامه داشته و رنو علاوه بر آن، دو رنگ جدید دیگر را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. سقف کپچر فیس‌لیفت نیز با رنگ جدیدی عرضه می‌شود. درمجموع حالا ۳۶ ترکیب رنگی متفاوت برای کپچر به همراه یک گزینه‌ی جدید برای شخصی‌سازی‌های داخلی و خارجی وجود دارد.
کپچر فیس‌لیفت با چراغ‌های جلوی LED ظاهری به‌مانند سایر برادران خانواده‌ی رنو دارد. چراغ‌های حرکت در روز این خودرو نیز از نوع LED هستند.
رنو کپچر فیس‌لیفت در نمایشگاه ژنو معرفی شد
طبق گفته‌ی رنو، این شرکت برای شبیه کردن کپچر به برادر بزرگ‌تر خود، رنو کجار (قجار)، دست به تغییراتی در جلو و عقب خودرو زده است. این تغییرات شامل یک نوار کرومی در جلوپنجره و همچنین نصب سینی‌های محافظ جدید در زیر سپرهای جلو و عقب می‌شوند. کپچر فیس‌لیفت دارای یک سقف ثابت شیشه‌ای بوده و با توجه به نوع رنگ تودوزی، انتخاب رنگ آن نیز تغییر خواهد کرد.
رنو کپچر فیس‌لیفت در نمایشگاه ژنو معرفی شد
مشتریان کپچر فیس‌لیفت می‌توانند سه نوع رینگ برای خودروی خود انتخاب کنند؛ یک رینگ ۱۶ اینچی و دو رینگ ۱۷ اینچی. انتظار می‌رود که پیشرانه‌های کپچر جدید همانند مدل کنونی باشند؛ به‌این‌ترتیب رنو از همان سه پیشرانه‌ی ۰.۹ لیتری بنزینی، ۱.۲ لیتری بنزینی و ۱.۵ لیتری دیزلی در محصول جدید خود استفاده می‌کند.
قیمت رنو کپچر کنونی از ۱۷ هزار و ۹۰۰ دلار آغاز می‌شود و در گران‌ترین حالت به ۲۷ هزار دلار می‌رسد. درنتیجه با توجه به این تغییرات اندک، انتظار نمی‌رود که افزایش قیمت چشمگیری در کپچر فیس‌لیفت مشاهده شود. دو رقیب اصلی کپچر در این دسته، کیا سول و نیسان جوک هستند.
رنو کپچر فیس‌لیفت در نمایشگاه ژنو معرفی شد

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.